• Niiinisen

    DEN STORA BIKTEN – LET'S GO

    Jag känner helt enkelt för att prata av mig och tycker att alla som vill kan haka på. 

    1. Det kan handla om precis vad som helst. Något du varit med om, känner, tycker och tänker
    2. Spara inte på krutet

    Jag kan börja. 

    Jag HATAR babyshowers och anser att det är djävulens påfund. Det blir alltid superdyrt, det tar alltid upp en hel lördag och det är alltid nån Helena/Kajsa med fotriktiga skor som styrt ihop någon form av vedervärdiga lekar likt "gissa bajset". Enda bonusen är om man får ett glas bubbel som ändå är ljummet och i plastglas... 
    Och KUL för de som inte eventuellt inte ens kan få barn att måsta lägga tusentals kronor på denna skit?! NEJ FY TUSAN! 

    Fyll på!
  • Svar på tråden DEN STORA BIKTEN – LET'S GO
  • Anonym (ööö)

    Sorry om jag förstör din tråd, men det är väl bara att inte delta på baby showers? 

  • Anonym (Bikten)

    Jag tycker inte om Mellanöstern kultur. Jag tycker den är hemsk och hemska osympatiska människor hemsk klädstil hemsk inredning dåliga värderingar tycker religonen är fruktansvärd och kränkande mot mänskliga rättigheter. Där nu har jag äntligen sagt det

  • Anonym (Jennifer)

    Jag hatar också babyshowers, känns som en sak som är svår att tacka nej till när det är ens nära vänner eller släktingar.

Svar på tråden DEN STORA BIKTEN – LET'S GO