• Anonym (Ts)

Gillar du sex?

Som rubriken lyder. Kommentera gärna

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du sex?
  • Anonym (Kvinna)

Med en man som jag älskar så gillar jag sex. Med en man som jag inte har några känslor för gillar jag inte sex.

Det ska finnas kärlek mellan oss för att sex ens ska vara meningsfullt.

• Anonym (E)
    Anonym (Ts) skrev 2021-12-14 12:31:17 följande:
    Du tänker jättekonstigt?

Säger den som inte bryr sig om att flera personer bara i den andra tråden tycker att hens åsikter är absurda.

Men, vi vet så

• Anonym (Ts)
    Anonym (E) skrev 2021-12-14 12:32:22 följande:

Säger den som inte bryr sig om att flera personer bara i den andra tråden tycker att hens åsikter är absurda.

Men, vi vet så

Kan ju vara multipla konton som du pratade om?
  • Anonym (Ann)

Med rätt man är sex helt gudomligt skönt!

• Bonobo

Jag är nyfiken till varför du undrar detta och dessutom har startat fler trådar där sex verkar vara i fokus?

Är det ett pågående dilemma i ditt nuvarande förhållande där du söker evidens för att kvinnor inte gillar sex?

Det verkar inte vara av nyfikenhet utan du verkar ju ha en bestämd bild av att en stor del av kvinnor inte gillar sex. Så min fråga är helt enkelt grunden till dina trådar? Jag frågar av nyfikenhet :)

• Anonym (njutmänniska)

Kan älska sex med rätt person men behöver inte det särskilt ofta.
    Min lust är ganska komplicerad och beror på många faktorer Jag har större behov av att ha sex med mig själv på en regelbunden basis än med en annan person.

Föredrar närhet av annan typ som inte leder till sex som massage, smekningar och kramar och att hångla länge.

Sex är något jag vill se fram emot och absolut inte tjata ut i vardagen.

Skulle aldrig kunna vara med nån som vill göra det varje dag för att tömma sig. Det ska vara festligt och magiskt när det väl händer.

• Anonym (Ts)
    Bonobo skrev 2021-12-14 13:26:25 följande:

Jag är nyfiken till varför du undrar detta och dessutom har startat fler trådar där sex verkar vara i fokus?

Är det ett pågående dilemma i ditt nuvarande förhållande där du söker evidens för att kvinnor inte gillar sex?

Det verkar inte vara av nyfikenhet utan du verkar ju ha en bestämd bild av att en stor del av kvinnor inte gillar sex. Så min fråga är helt enkelt grunden till dina trådar? Jag frågar av nyfikenhet :)

Därför att jag har aldrig tyckt sex varit skönt och en hel del av mina vänner tycker inte heller sex är skönt. Så tänkte väl att många kvinnor inte gillar sex helt enkelt eller tycker det är skönt
  • Bonobo
    Anonym (Ts) skrev 2021-12-14 14:21:22 följande:

Därför att jag har aldrig tyckt sex varit skönt och en hel del av mina vänner tycker inte heller sex är skönt. Så tänkte väl att många kvinnor inte gillar sex helt enkelt eller tycker det är skönt

Tack för svar :) Då förstår jag!
  • Anonym (Tjej)

Nej, jag är inte mycket för sex. Då jag är blyg av mig vad det gäller sex behöver jag vara med någon som kan leda och ta initiativ, men samtidigt vara uppmärksam på mig. För jag försöker kommunicera, men inte alltid så tydligt så behöver vara med någon som kan se de små signalerna. Vet att mycket ligger hos mig att bli tydligare och jobbar med att våga det. Så har haft bara dåliga erfarenheter av sex där killarna jag varit med bara satt sin egen njutning i fokus. 

• Anonym (ddd)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-12-14 12:12:46 följande:

Med en man som jag älskar så gillar jag sex. Med en man som jag inte har några känslor för gillar jag inte sex.

Det ska finnas kärlek mellan oss för att sex ens ska vara meningsfullt.

Skriver under här. Med rätt man är det underbart. Med någon som inte är rätt, är det ingen idé. Det blir bara allt från obehagligt eller likgiltigt till pinsamt och genant, en känsla av att vara utlämnad. 
Svar på tråden Gillar du sex?