• Viarfem

Tjejer som blivit utsatta för våldtäkt av svenska kändisar som figurerar i dagspressen.

Har blivit utsatt för en känd person för många år sedan. Och jag vet att det finns fler än mig. Jag gick i högstadiet när han började sina övergrepp på mig. Tror han var över 30 då. Jag hade såklart ingen erfarenhet alls av sex eller relationer i den åldern. Detta pågick under flera år. Jag mår så dåligt när jag ser denna person i media.

Skulle ni gått ut med det i pressen?

• Svar på tråden Tjejer som blivit utsatta för våldtäkt av svenska kändisar som figurerar i dagspressen.
  • Överste Senap

Sannolikt skulle du bli åtalad för grovt förtal. Skulle du tycka det var värt det?

Skulle det verkligen hjälpa dig må bättre och komma över det du varit med om?

• Viarfem

Jag har ju fått förfrågan av dagspressen.

Jag vet inte.. jag vet ju att det finns andra som också blev våldtagna av denna person.

• Överste Senap
    Viarfem skrev 2021-12-15 17:51:56 följande:

Jag har ju fått förfrågan av dagspressen.

Jag vet inte.. jag vet ju att det finns andra som också blev våldtagna av denna person.

Vad exakt är frågan du fått från dagspressen? Är det en generell fråga eller rör det specifikt personen i fråga? (Det senare är knappast troligt).
Svar på tråden Tjejer som blivit utsatta för våldtäkt av svenska kändisar som figurerar i dagspressen.