• Anonym (Nyfiken)

Hur ofta onanerar män och kvinnor?

Nyfiken på hur stora skillnaderna är mellan män och kvinnor vad gäller onani. Hur ofta onanerar ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta onanerar män och kvinnor?
  • Anonym (K)
    Erik9921 skrev 2021-12-15 21:37:57 följande:

Härligt, men hur hinner du:)

Det tar liksom bara tre minuter...
  • Anonym (Småbarnsmamma33)

Hehe rätt intressanta siffror måste jag säga endå

Jag är 33 år, onanerar snudd på varje dag. Mer nu när man jobbar hemma så mycket jämför med förut måste jag säga.

Ligger alldeles för sällan med sambon, kanske 1-2 ggr per månad

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Småbarnsmamma33) skrev 2021-12-16 10:40:58 följande:

Jag är 33 år, onanerar snudd på varje dag. Mer nu när man jobbar hemma så mycket jämför med förut måste jag säga.

Påverkas din sexlust av hur mycket du onanerar? Skulle du vilja ha sex oftare om du onanerade mindre? Så funkar det nog för mig i alla fall, onanerar jag så tappar jag sexlusten, fast samtidigt om jag onanerar ofta så tänker jag mer på sex även om själva driften mattas av.
  • Grossglanz

Man håller grejerna pigga glada å vitala med onani...den hänger väl där för att användas annsrs e den bara ivägen:$

• Limpo

Onanerar i stort sett dagligen beroende på sexlöst äktenskap. Drömmer om att träffa likasinnad att utbyta tjänster med.

Anonym (Nyfiken) skrev 2021-12-16 10:56:23 följande:

Påverkas din sexlust av hur mycket du onanerar? Skulle du vilja ha sex oftare om du onanerade mindre? Så funkar det nog för mig i alla fall, onanerar jag så tappar jag sexlusten, fast samtidigt om jag onanerar ofta så tänker jag mer på sex även om själva driften mattas av.

Alltså..jag känner ju behovet av att bli tillfredsställd. Sedan är det ju mycket med barn/jobb mm, så att lösa det på egen hand funkar rätt ok :p
  • Anonym (Alldeles för ofta)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-12-16 10:13:45 följande:
    Aj, det låter jobbigt. Kan känna igen det där med att använda onani som ett sätt att hantera obehagliga känslor.. svartsjuka, stress, nedstämdhet, funkar mot det  mesta en stund men löser ju inga probem och tar upp så mycket tid. Tror nog att överdrivet porrtittande kan vara ett problem, brukade titta mycket på det förr men har dragit ner på det, och lusten att onanera har också gått ner. Hur gammal är du? Låter som du kanske borde hitta någon att prata med, alltså en terapeut av något slag?
    Är 28. Utan onani så skär jag mig själv. Vill inte ta ångestdämpande (oxascand/sobril eller stesolid) för de hjälper inte och jag blir beroende av dem  Det blir som två problem istället för ett. SSRI mår jag sämre av.

Upplever inte riktigt att jag får hjälp av psyk...får typ känslan av: När vi tagit hand om alla självmordskandidater (inte bara ibland tänker i de banorna utan riktiga självmordskandidater) och farliga psykfall så kanske vi kan ha tid med dig. Här har du en burk stesolid istället. Hjälper inte det kan du få en burk till. Ät mer antidepressiva också,  tack och adjö!
  • Grossglanz
    Anonym (Småbarnsmamma33) skrev 2021-12-16 10:40:58 följande:

Onanerar fast vi ligger ofta...varför ligger ni så sällan?
  • Anonym (Man 70 år)

Onanerar gör jag ganska ofta men till utlösning kan jag spara mig. Oftast blir det en orgasm men låter jag det spruta tar det flera dagar innan lusten återkommer.

Är ju inte bara utlösning och orgasm utan vägen dit som är skön.

Grossglanz skrev 2021-12-19 15:50:08 följande:

Onanerar fast vi ligger ofta...varför ligger ni så sällan?

Det blir så..stress i vardagen, barn som är vakna när man inte tänker att de ska vara vakna mm

När det väl finns tid ska båda ha lust :)
  • Grossglanz
    Anonym (Småbarnsmamma33) skrev 2021-12-20 08:05:37 följande:

Det blir så..stress i vardagen, barn som är vakna när man inte tänker att de ska vara vakna mm

När det väl finns tid ska båda ha lust :)

Det där jäkla ekorrhjulet:(
  • Anonym (Kvinna 38)

Svarade minst 1 gång i veckan, men det är nog mer 3-4 gånger I veckan, men inte varje dag. Jag behöver det för att slappna av och det får igång mig med positiva känslor.

Jag och min sambo har olika sexdrift så jag onanerar för att komplettera ett sexliv väldigt inriktat på intimitet och fysisk kontakt, men där regelrätta samlag är sällsynta. I perioder med mer sex onanerar jag mindre

• Anonym (3-4 gånger i veckan)

Sambon vill ha barn. Inte jag. Runkar för att inte råka göra henne gravid?

• Anonym (Work)

Runkar på jobbet varje dag.

• Anonym (Kille)

Blev nyligen arbetslös o singel. Så idag mellan kl 07-14 har jag runkat 5ggr. Runkar nog minst 3ggr / dag o mår väldigt bra utav det.

Svar på tråden Hur ofta onanerar män och kvinnor?