Hur ofta onanerar män och kvinnor?
Nyfiken på hur stora skillnaderna är mellan män och kvinnor vad gäller onani. Hur ofta onanerar ni?
Nyfiken på hur stora skillnaderna är mellan män och kvinnor vad gäller onani. Hur ofta onanerar ni?
Härligt, men hur hinner du:)
Hehe rätt intressanta siffror måste jag säga endå
Jag är 33 år, onanerar snudd på varje dag. Mer nu när man jobbar hemma så mycket jämför med förut måste jag säga.
Ligger alldeles för sällan med sambon, kanske 1-2 ggr per månad
Jag är 33 år, onanerar snudd på varje dag. Mer nu när man jobbar hemma så mycket jämför med förut måste jag säga.
Man håller grejerna pigga glada å vitala med onani...den hänger väl där för att användas annsrs e den bara ivägen:$
Onanerar i stort sett dagligen beroende på sexlöst äktenskap. Drömmer om att träffa likasinnad att utbyta tjänster med.
Påverkas din sexlust av hur mycket du onanerar? Skulle du vilja ha sex oftare om du onanerade mindre? Så funkar det nog för mig i alla fall, onanerar jag så tappar jag sexlusten, fast samtidigt om jag onanerar ofta så tänker jag mer på sex även om själva driften mattas av.
Onanerar gör jag ganska ofta men till utlösning kan jag spara mig. Oftast blir det en orgasm men låter jag det spruta tar det flera dagar innan lusten återkommer.
Är ju inte bara utlösning och orgasm utan vägen dit som är skön.
Onanerar fast vi ligger ofta...varför ligger ni så sällan?
Det blir så..stress i vardagen, barn som är vakna när man inte tänker att de ska vara vakna mm
När det väl finns tid ska båda ha lust :)
Svarade minst 1 gång i veckan, men det är nog mer 3-4 gånger I veckan, men inte varje dag. Jag behöver det för att slappna av och det får igång mig med positiva känslor.
Jag och min sambo har olika sexdrift så jag onanerar för att komplettera ett sexliv väldigt inriktat på intimitet och fysisk kontakt, men där regelrätta samlag är sällsynta. I perioder med mer sex onanerar jag mindre
Sambon vill ha barn. Inte jag. Runkar för att inte råka göra henne gravid?
Runkar på jobbet varje dag.
Blev nyligen arbetslös o singel. Så idag mellan kl 07-14 har jag runkat 5ggr. Runkar nog minst 3ggr / dag o mår väldigt bra utav det.
Åtminstone varannan dag.