Går i tusen bitar, han lämnade mig för en annan, nu utomlands med henne o våra barn
Jag måste få prata av mig nånstans, kan inte andas av sorg o känslor av totalt misslyckande.
Min man sedan 15 år berättade i somras att han inte hade några känslor kvar o ville separera. Vårt äktenskap var inte bra o vi var mer som vänner utan sex men trodde ändå vi skulle klara det på nåt sätt? de senaste 6 mån har varit totalt mörker?
Jag fick flytta o han har huset kvar, han fick det av sina föräldrar för några år sedan. Snabbt träffade han sin nuvarande eller så var det pga henne han lämnade mig till slut. Våra tre barn tog de hårt men såg inte kopplingen o jag har vart noga med att inte svartmåla pappa eller så.
Men nu åkte de utomlands och har våra barn med sig, mitt äldsta barn är 15 och ville prata på video och det var fruktansvärt. Superlyxigt hotell, med flera rum o hon var helt exalterad så de var bara för mig o bita ihop för hennes glädje men det smärtade SÅ? de små barnen pratade om allt kul de skulle göra i veckan o de älskar hans nya tjej. Här sitter jag helt själv över jul, i en liten lägenhet o får knappt ekonomin att gå runt o känner mig helt usel o värdelös o vill bara somna för alltid. Jag kommer aldrig kunna ge dom samma sak. Ibland nämner barnen det med o mitt hjärta går i tusen bitar, känns så fruktansvärt över nåt jag inte valt. Har också svårt att träffa nån ny, bearbetar chocken ännu o jobbar allt jag har när jag är barnfri, orkar knappt med mig själv? är helt ensam över jul o nu kan jag bara se världens minnen för livet för DOM o jag är helt utanför? hjälp snälla, går sönder inombords