• Banonym

Skulle ni bli kåta av att se en potentiell KK's sexvideos med andra han/hon haft?

Skulle ni bli kåta av att se en potentiell KK's sexvideos med andra han/hon haft?

Frågeställning, om ni svarar kanske så kanske ni kan förtydliga med ett inlägg i tråden.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni bli kåta av att se en potentiell KK's sexvideos med andra han/hon haft?
  • Anonym (Nej)

Absolut inte. Totalt avtändande, fullständigt äcklande och ett tvärsäkert sätt att få mig att vända på klacken för alltid och blockera idioten.

• Banonym
    Anonym (Nej) skrev 2021-12-20 21:37:24 följande:

Absolut inte. Totalt avtändande, fullständigt äcklande och ett tvärsäkert sätt att få mig att vända på klacken för alltid och blockera idioten.

Frågade några vänner och de svara detsamma men vet inte hur riktiga svaren är, haha. Men tänkte att det kanske är lite avändande för de flesta därav min reaktion när jag fick höra att en brud gick igång på det.

Men oh well.

• Anonym (Carinata)

Nej verkligen inte! Steg ett - skulle aldrig kolla på en sexvideo. Varför skulle jag? Med någon jag ev skulle ligga med eller min pojkvän. Sjukt osexigt, äckligt och avtändande.

Du som kille. Skulle du vilja se din tjej ligga med en eller flera andra män innan dig? Skulle du då inte jämföra hur hon beter sig när ni sexar?

• Anonym (Man)

Att se en potentiell kks sexvideo när hon ligger med andra ger mig inget annat än att kolla på porr. Visst skulle jag kunna bli kåt men skulle inte känna att jag skulle vilja ligga med henne. Om det däremot är en sexvideo på min fru så hade det varit hett att se henne bli knullad av någon annan men då handlar det bara om det mentala och att vi har en relation.

• Anonym (Ann)

Undrar om TS sett för mycket porr och tappat kontakten med verkligheten.

• Anonym (Xx)

Är detta en fortsättning på tråden om den moralisk skadade person som sa att han visat en film på sin gamla KK för sin nya KK? Svaret är samma som i den tråden - jag hade avslutat omedelbart med den person som visade någonting sådant. Och om jag haft den minsta möjlighet att identifiera den stackars tjejen som visas upp hade jag försökt kontakta henne o berättat vad som pågick.

Till TS: Tänk inte ens tanken att visa filmer med andra människor närvarande än du själv som deltagare. Och jag tvivlar på att det skulle vara det minsta upphetsande att ta del av.

• Banonym
    Anonym (Ann) skrev 2021-12-21 18:49:50 följande:

Undrar om TS sett för mycket porr och tappat kontakten med verkligheten.

Vad menar du? Om man ställer en fråga kring något så behöver man alltså ha förlorat kontakten med verkligheten? Trams.

För övrigt mycket bra svar! Lite så som man tänkt! Mycket kul att man hittade någon som trivdes med det och gick igång på det :) 

Skiljer sig mycket mellan män och kvinnor här men jag vet inte heller hur jag skulle känna ifall jag såg klipp av en kk's klipp med någon annan, tyckt att det var hett sure men om man skulle vilja vara lika på för kk relationen vet jag inte.

:)

• Anonym (Kvinna)

Ja det skulle jag nog gilla, är det en kk så är det inte på emotionell nivå. Går inte riktigt att jämföra med flickvän/pojkvän.

• Anonym (x)

Lol, tydlig könsuppdelningSkrattande

• Banonym
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-12-21 21:24:51 följande:

Ja det skulle jag nog gilla, är det en kk så är det inte på emotionell nivå. Går inte riktigt att jämföra med flickvän/pojkvän.

Fan det är ju sant, lite så skulle jag också tänka men men.

Att jämföra sig själv med klippen är ju inte något man ska göra om man ändå är självsäker men ja, alla är olika och har olika värderingar. Tror dock att det personer gynnas av att kunna se bortom jämförande.

Lite så där som när människor frågar hur många man haft sex med så drar människor en linje men de som kan strunta i detta har en bättre chans för att faktiskt må bra utan att tänka på "bagaget".

En pärla här i alla fall, vilket jag också tänkte att det måste vara några få som ändå kan gilla det då jag nyligen ändå fått höra det direkt av en 'vän' :)

Svar på tråden Skulle ni bli kåta av att se en potentiell KK's sexvideos med andra han/hon haft?