• LillaMy28

    Piercing i näsvinge.

    Ja jag har varit sjukt sugen i flera år i omgångar att pierca näsvingen. Men har inte gjort nått åt det då jag tycker att nålar är obehahliga. Ogillar blodprover och ta sprutor men gör det då man måste ibland. Rädslan var blivit värre med åren.

    Jag har flera tatueringar och tycker den smärtan är helt annan är nålar. Jag tog min första hål i örat hos en frisör när jag va typ 10 gjorde så ont så vägrade ta det andra hålet. Haha. Vid typ 16år tog jag det andra hålet, hos en frisör, visste inte bättre. Gjorde satans ont.

    Men ska jag göra i näsan så blir det på en riktig piercing studio.

    Har fött 2 barn ena med lustgas andra slängde jag bort lustgasen och körde utan. Så har ju gjort värre saker än att pierca näsan men ja inte samma sak typ.

    Men ni som har gjort i näsvingen hur ont gjorde det? Klarar man av smärtan? Blödde ni mycket? Har ni haft några problem med den?

  • Svar på tråden Piercing i näsvinge.
  • Anonym (Sara)

    Eller så struntar du bara i det. Att ha piercing på andra ställen än i örat är väldigt trash-igt. Men folk får ju se ut som de vill så gör det om du vill och strunta i vad andra tycker.

  • Hercai

    Gjorde väldigt ont enligt mig, dock bara i ca 3-4 sekunder, sedan sved det bara lite. Har också en mindre tatuering och tyckte piercingen gjorde mer ont.

  • Anonym (Nej)

    Låt bli. Det ser inte bra ut och bäddar för infektioner, plus att det är väldigt äckligt med tanke på alla bakterier mm som finns i näsan.

  • Anonym (Låt bli!)

    Hur en vuxen människa ens kan komma på tanken är för mig obegripligt.

Svar på tråden Piercing i näsvinge.