• Anonym (Klara97)

Jag vill ha trekant men törs inte säga det till min sambo.

Jag drömmer om att vara med två män samtidigt och vill gärna upplevs detta under min livstid. Jag har inte hjärta att säga något till min kille då han inte vill att jag ska vara med någon annan. Jag kan tänka mig att bjuda in en till kille till mig och min sambo så det behöver inte vara två andra killar utan jag skulle nöja mig med en till men jag tror inte min sambo är intresserad. Finns det flera som har samma dilemma som mig? Hur har ni gjort?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag vill ha trekant men törs inte säga det till min sambo.
  • Anonym (K)

Att säga rakt ut är kanske en dålig idé. Men ni kanske kan prata om sexuella fantasier (kanske när ni har förspel och båda är kåta och öppna). Han kanske är tänd på det också men vågar inte heller berätta. Typ uttryck det "En fantasi jag har men som jag kanske inte skulle vilja uppleva i verkligheten, det är att ha sex med två män samtidigt": Det där med "inte vilja uppleva i verkligheten" kan ge dig en väg ut ur det hela om han skulle reagera negativt. 

Sen tänk igenom vad du skulle känna om han kontrar med "ok, men då vill jag vi har en trekant med en extra tjej också". 

Själv hade jag blivit kåt av ett sådant förslag från min flickvän. Hon säger sig vara helt emot det (typ är "inte kärlek") men en gång sa hon något i stil med "Kanske skulle låta mitt ex vara med ...", kanske sa hon bara det för att provocera mig (men min reaktion var att min kuk blev stenhård)

• Anonym (Skorpionen)
    Anonym (Klara97) skrev 2021-12-28 16:38:44 följande:
    Jag vill ha trekant men törs inte säga det till min sambo.

Jag drömmer om att vara med två män samtidigt och vill gärna upplevs detta under min livstid. Jag har inte hjärta att säga något till min kille då han inte vill att jag ska vara med någon annan. Jag kan tänka mig att bjuda in en till kille till mig och min sambo så det behöver inte vara två andra killar utan jag skulle nöja mig med en till men jag tror inte min sambo är intresserad. Finns det flera som har samma dilemma som mig? Hur har ni gjort?

Inflation i ämnet trekant här just nu på FL? 

Är du på riktigt eller trollar du med oss? Om du gör så råder jag dig till samtalsterapi för din tvångsmässiga besatthet i själva ämnet. 

Nix. Går inte på när ts "byter kön" i ständigt ny story på samma tema för att skapa ny publik.
  • Anonym (Känsla)

Killar brukar ju ha lättare att säga att dom är sugna på en extra tjej i sängen och det tillhör det vardagliga nästan och sen om flickvännen blir nyfiken eller ställd vet jag inte.

Undrar varför tjejer tycker det är lite mer vågat eller tabu att prata om att bjuda in en extra kille..

• Anonym (Skorpionen)
    Anonym (Skorpionen) skrev 2021-12-28 17:53:30 följande:
    Inflation i ämnet trekant här just nu på FL? 

Är du på riktigt eller trollar du med oss? Om du gör så råder jag dig till samtalsterapi för din tvångsmässiga besatthet i själva ämnet. 

Nix. Går inte på när ts "byter kön" i ständigt ny story på samma tema för att skapa ny publik.
Svar på tråden Jag vill ha trekant men törs inte säga det till min sambo.