• Anonym (Anonym)

    Sambo tappat lusten

    Hej! Jag och min sambo har varit tillsammans i 3,5 år och vi har haft bra sexlix haft sex 4-7 ggr i veckan, men nu dom senaste månaderna har det bara blivit 1 gång i veckan. Och jag har frågat om det är nåt som är fel men han säger bara att han inte vill ha sex varje dag. Han tycker det är onormalt att ha sex varje dag, att det är bara jag som vill ha sex varje dag men han tycker det är normalt att titta på porr varje dag istället. Har försökt att prata med han men det går inte. Nån som varit med om samma hur löste ni det ? Kan till lägga att vi är unga 26, och 27 år.

  • Svar på tråden Sambo tappat lusten
  • Ocdmänniska

    Att han tittar på porr varje dag tycker jag låter konstigt. Har varit med min sambo ungefär lite länge och tillslut blir det mindre sex helt enkelt än vad det var i början. Vi har ibland inte ens sex varje vecka, man orkar helt enkelt inte alltid, min sambo som är elektriker och tränar på det blir väldigt trött och slut, så tycker inte det är nå konstigt alls med att ni har sex 1 gång i veckan. Den andra däremot tycker jag låter mycket! Kanske om man har semester eller så men jobbar man så är det lite skillnad.

  • Tecum

    Om ni haft sex nästan varje dag i 3,5 år och han plötsligt tycker det är onormalt, då har det hänt något. Antingen något fysiskt eller mentalt problem som stör honom eller så har han tappat attraktionen till dig. Eller kan han uppleva prestationsångest när ni har sex? Har du svårt att komma?

    Om han kollar på porr är det ju inget fel på lusten, bara på lusten till dig...

Svar på tråden Sambo tappat lusten