• Anonym (Ida)

    Min kille kollar nakna tjejer

    Min kille har skaffat onlyfans. Skulle ni tycka det var okej om er kille gjorde det? Har haft överseende med porr då det är själva akten han tänder på. Att en kille sätter på en tjej... äger inte hans sexualitet. Men när han endast kollar nakna brudar så får det mig att bli ledsen.. och att han dessutom vill betala för att se... känns då som han är tänd och sugen på att göra nåt sexuellt med tjejerna.. medans porr är en helt annan sak... vad tycker ni?

  • Svar på tråden Min kille kollar nakna tjejer
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (Ida) skrev 2021-12-30 12:50:38 följande:
    Ja men jag tog kontakt med hans kk och hon berättade att han försökte ta kontakt med henne o skrev med henne på Snapchat men att hon dissade. Hon screenade allt så tror henne
    Outch, huggen i ryggen... :P

    Då har du ju svaret. Han vill ligga med andra och söker detta aktivt.

    Antingen accepterar du det, eller så gör du det inte.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Ida) skrev 2021-12-30 12:50:38 följande:
    Ja men jag tog kontakt med hans kk och hon berättade att han försökte ta kontakt med henne o skrev med henne på Snapchat men att hon dissade. Hon screenade allt så tror henne
    Varför gjorde du det...? Förstår du inte att du skämmer ut dig genom att göra såna saker? Varför gör du inte bara slut med honom?
  • SaraL77
    Anonym (Ida) skrev 2021-12-30 12:57:46 följande:

    För fick bilder skickade att han va med sitt kk. Stod o pratade.. flera gånger dessutom. Kan inte lita på han då han varit otrogen så..


    Och du är tillsammans med honom för att... ? Som sagt, dumpa idioten sen investerar du pengar på terapitid för att komma till bukt med varför du dras till idioter som behandlar dig som smuts.
  • Anonym (Kille 38)

    ?Börja vattna din gräsmatta?

    Att titta på onlyfans,porr, div sidor är väl inget farligt men när man tar kontakt och träffas lr pratar irl då ska man dra öronen åt sig men annars skulle jag säga att han gör det oskyldigt bara lite spänning i vardagen

  • Anonym (Graham Davidson)
    BjornLoddbrok skrev 2021-12-30 12:18:29 följande:

    Helt ok, en normalman med sund sexualdrift. Ett tips är att knulla framför porrfilm på TV då kan ni leka följa john...


    Women condemn men's sexuality. Men only want one thing.

    Women only want one thing when they are horny. 
    But it's ok for them.
  • Anonym (Oaceptablet)

    En kille som har en partner som ändå måste kolla in andra kvinnor via porr ect ska vara singel.

    Har man en partner ska man ej ha behov av att se andra.

    Vill man få krydda i sitt sexliv via porr,bilder ect gör man det tillsammans med sin partner ej ensam.

    En sådan kille är inte värd att ha en partner lika så omvänt om en kvinna gör på det sättet.

    Det är respektlöst och kränkande mot sin partner.

    Rådet är ställ ultimatum och var tydlig att du inte axepterar och lämna om han fortsätter.

    Du är värd så mycket bättre kille i ditt liv som kommer älska dig och respektera dig och värdera att han har dig.

    Det gör inte din kille eftersom han gör så här.

  • Anonym (Dumpa)

    Du borde dumpa honom pga kontakten han sökt med fd KK:n

  • Tesskk

    Klart han är seriös emot dig. Han pratade bara med sitt kk när dom råkade stöta på varan. Är väl okej

  • Anonym (Drac)

    Även om han har rätt att göra som han vill i frågan så har även du. Om du mår dåliga av något borde han vara lyhörd, vad får han på OF som han inte få av "den vanliga porren"?


    Råka prata med en människa man har en historia med får du nog räkna med, stanna till och prata lite är inte fel. 


    Poängen i ett förhållande är väl att båda ska må bra, sen är det lite ta och ge men man ska inte behöva ge något man får en dålig känsla i magen av. Gör man det och ens partner inte är lyhörd när man tar upp saken så är man nog sannolikt med fel partner.

  • Andyman

    Jag tycker du ska tala med honom.

    Du kan ju missuppfatta situationen.

    Jag har funderat på att skaffa only fans för att de som lägger ut bilder och filmer ska få betalt för det, den vanliga porr branschen och porr på diverse sidor är inte alltid rättvis, jag tror att de som har only fans faktiskt vill visa upp sig, att de samtidigt får betalt för det ser dem nog som en bonus när de ju faktiskt väljer själva vad dom vill lägga ut.

  • Anonym (Alex)

    Säg den kille som inte tittar på porr dom måste vara lätträknade. Skönt när man ska ta en handtralla. För tjejen är inte alltid kåt samtidigt.

  • Anonym (A)
    Ocdmänniska skrev 2021-12-30 16:17:00 följande:
    Nej nej och nej, hade inte accepterat att han titta på porr heller.
    +1
Svar på tråden Min kille kollar nakna tjejer