• Mtto94

    Hur tolkar ni testet?

    Jag har BIM imorgon (5e) men tog idag ett test mitt på dagen då jag känt mig illamående. Vet inte om jag inbillar mig eller om jag ser två streck?

  • Svar på tråden Hur tolkar ni testet?
  • Pretty in pink

    Det är fullt möjligt att det är ett positivt test. Vågar inte säga mer än så då dessa test är hopplösa. Men med BIM-1 och ett sånt streck hade jag absolut vågat mig på ett digitalt test. Lycka till!

  • Mtto94

    Tack för svar! Åh jag är så nervös, försökt i några månader så detta är första ?tecken? på att det är positivt. Borde jag ta ett digitalt idag eller vänta till imorgon?

  • Pretty in pink
    Mtto94 skrev 2022-01-04 10:37:41 följande:

    Tack för svar! Åh jag är så nervös, försökt i några månader så detta är första ?tecken? på att det är positivt. Borde jag ta ett digitalt idag eller vänta till imorgon?


    Om du har tålamod nog är det alltid bäst med morgonurin, det har dygnets bästa koncentration. Men tror inte det vore en katastrof med urin som varit i blåsan minst 3 timmar heller. Några symtom?
  • Mtto94

    Ja jag har haft ont i brösten i över en vecka.. vanligtvis brukar jag få ont någon dag innan mensen. Idag kom kraftigt illamående och därav jag tog testet, annars mår jag bra. Kanske ska försöka hålla mig några timmar och ta ett nytt. Så svårt med dessa test..

  • Pretty in pink

    Ser fram emot en uppdatering oavsett svar. Men tycker väl att symtom och testet Ovan ändå är mycket hoppfulla!

  • Mtto94

    Ja självklart! Ska springa ner och köpa ett digitalt så tar jag ett idag och imorgon. Uppdaterar så fort jag kan :)

  • Anonym (M)

    Vågar inte heller säga grattis, men visst ser det lovande ut!

    Bästa är såklart digitalt test imorgonbitti, men hade det gällt mig själv (otålig deluxe) hade jag testat igen i em (försöka att inte gå på toa några timmar innan) samt ännu ett imorgonbitti! Lycka till, håller givetvis tummarna!

  • Mtto94

    Jag är ju likadan, ska strax gå ner och köpa ett test. Satt en timer på 3 timmar som jag ska försök hålla mig från att kissa. Så får jag se, tar ett imorgonbitti också :)

  • Pretty in pink
    Mtto94 skrev 2022-01-04 18:08:10 följande:

    Kan knappt tro mina ögon, så glad!!


    Ett stort grattis! Hade aldrig trott något annat. Så roligt!
Svar på tråden Hur tolkar ni testet?