• BusaGumman

    Vad vill du förbättra i ditt liv 2022?

    Vara snällare mot dig själv? Börja ny hobby? Byta arbete? Skaffa ett husdjur? Vara en bättre partner?

    Bara exempel ovanstående, men frågan lyder alltså vad du vill förbättra och förändra i ditt liv under 2022?

    Jag vill finna ett nytt arbete, ett arbete där jag trivs bättre. Detta nuvarande äter mitt inre och jag vill inte ha det så ett år till. Vill även göra några förbättringar i min kosthållning, lättare sagt än gjort dock. Sockerråtta som man är.

    Din tur. :)

  • Svar på tråden Vad vill du förbättra i ditt liv 2022?
  • malv

    Så mycket! Vill förbättra min självkänsla, lära känna mig själv och vad jag vill bättre och framför allt få bättre sovvanor.

  • JodiBabe

    Jag vill förbättra min hälsa!
    Träna och äta bra, sova bra. Att prioritera det. Men i det ingår också att ha kul med vänner och att hålla på med mitt intresse, musik.

  • BusaGumman
    malv skrev 2022-01-05 18:49:37 följande:

    Så mycket! Vill förbättra min självkänsla, lära känna mig själv och vad jag vill bättre och framför allt få bättre sovvanor.


    Har du funderat på tillvägagångssätt?
  • LaviniaLetitia

    Synd att du inte gjorde tråden i "känsliga rummet" där man kan vara anonym! Det jag tänkte skriva är för privat...

  • BusaGumman
    LaviniaLetitia skrev 2022-01-08 12:44:59 följande:

    Synd att du inte gjorde tråden i "känsliga rummet" där man kan vara anonym! Det jag tänkte skriva är för privat...


    Japp. Insåg det med, tabbe av mig.
Svar på tråden Vad vill du förbättra i ditt liv 2022?