• Inezbella

Spökstreck eller svagt positivt?

Fick för 3 dagar sedan en blödning som varade i 2 dagar. Nu kommer det lite blöd vid toabesök. Tog detta testet i morse. Någon som kan hjälpa mig att tolka det. Har ingen aning om hur lång min cykel ska vara då jag genomgått en behandling av primolut nor i december för att försöka förlänga min menscykel. Blödningen kom på cykeldag 24.

• Svar på tråden Spökstreck eller svagt positivt?
  • svansmamman

Jag ser något svagt där men har svårt att avgöra åt vilket håll det drar, grått eller rosa. Upplever strecket som lila så det ser nästan ut som att bilden är redigerad, men det kanske bara är ljuset. :)

• Anonym (Ina)

Helt omöjligt att svara på, man kan råka få spökstreck som tom är starkare än så men det kan också vara svagt positivt. Jag hade inte litat på det där utan tagit ett nytt om ett par dagar

• fjanten

Ser ut som ett svagt, svagt plus. Vet dock att flera fått felaktigt negativa plus på RFSUs tester, som det där ser ut att vara. Kanske det var en kemisk graviditet och lite lite hCG finns kvar annars? Testa igen om några dagar och se om det blivit starkare eller inte. Gärna digitalt.

Svar på tråden Spökstreck eller svagt positivt?