• Hasta14

    Positivt eller negativt test?

    Bim -5 idag, testade detta testet från CB som ska ge ett plus vid graviditet.

    Vad ser ni?

  • Svar på tråden Positivt eller negativt test?
  • Hasta14

    Tack för svar. Tycker jag skymtar ett svagt plus. Ska vänta tills Bim och se om de blir tydligare.

  • svansmamman
    Hasta14 skrev 2022-01-08 19:24:52 följande:
    Positivt eller negativt test?
    Bim -5 idag, testade detta testet från CB som ska ge ett plus vid graviditet.

    Vad ser ni?

    //
    Jag kommenterade i den andra tråden men skriver här med.

    Det kanske bara beror på upplösningen men jag tycker teststrecket ser ?för? smalt ut för att vara positivt. Om teststrecket är lika brett som kontrollstrecket hela vägen och jämnt i färgen är det säkerligen positivt. Jag har inte upplevt att cbs ?plus-test?, dvs de som ska testas från BIM och framåt, brukar ge sådär pass tydliga streck vid BIM-5, det gör också att jag blir lur på att det kanske är ett typiskt falskt cb-streck.

    Jag håller tummarna för att jag har fel och att testet är positivt!
  • Hasta14
    svansmamman skrev 2022-01-08 21:15:41 följande:

    Jag kommenterade i den andra tråden men skriver här med.

    Det kanske bara beror på upplösningen men jag tycker teststrecket ser ?för? smalt ut för att vara positivt. Om teststrecket är lika brett som kontrollstrecket hela vägen och jämnt i färgen är det säkerligen positivt. Jag har inte upplevt att cbs ?plus-test?, dvs de som ska testas från BIM och framåt, brukar ge sådär pass tydliga streck vid BIM-5, det gör också att jag blir lur på att det kanske är ett typiskt falskt cb-streck.

    Jag håller tummarna för att jag har fel och att testet är positivt!


    Ja, ska avvakta några dagar och se om det blir tydligare vid Bim.

    Ja de är jämt i färgen. Kan posta en till bild här

Svar på tråden Positivt eller negativt test?