• Preet90

Testade neg med CB BIM, ingen mens, gravid?

Hej,
    Jag testade neg på BIM dagen med CB digitala test. Jag skulle fått mens 15 jan och har haft mensvärk sedan den 14:e jan dock ingen mens. Jag stoppade in en tampong idag det fanns brunt. Inget i trosan dock. Finns det någon chans att jag är gravid eller är det kört med tanke på neg test????

• Svar på tråden Testade neg med CB BIM, ingen mens, gravid?
  • svansmamman
    Preet90 skrev 2022-01-17 22:21:21 följande:
    Testade neg med CB BIM, ingen mens, gravid?

Hej,
    Jag testade neg på BIM dagen med CB digitala test. Jag skulle fått mens 15 jan och har haft mensvärk sedan den 14:e jan dock ingen mens. Jag stoppade in en tampong idag det fanns brunt. Inget i trosan dock. Finns det någon chans att jag är gravid eller är det kört med tanke på neg test????

Du kan ju givetvis vara gravid ändå, det räcker ju med att äl inträffade något senare än du trott eller att koncentrationen hormon i urinen var för liten. Med CBs digitala test finns det ju dock möjlighet att plussa redan innan BIM, så min gissning är att du inte är gravid utan att det bara är mensen som är lite sen = äl inträffade senare. 
  • svansmamman
    Preet90 skrev 2022-01-18 10:20:05 följande:

Tack för svar!

Du hade rätt, mensen kom idag! :)

Åh okej! Nu vet jag inte om du hoppades på plus, i sådana fall hoppas jag att du snart får ett positivt resultat!
Svar på tråden Testade neg med CB BIM, ingen mens, gravid?