• Gazimo

Erfanheter på fertilitet och IVF kliniker-2022

Hej!
    Jag skulle vilja försöka fertilitetutredning och behandling i Stockholm eller Malmö. Jag kommer ansöka privat. Jag har läst i några gamla trådar här om att  gynekologimottagningen Fertilitet och ivf Sophiahemmet och St Görans IVF klinik är bra. Kan ni berätta om dina erfarenheter?Hur länge tar tid för att boka tid hos Sophiahemmet till exempel?Idag försökte jag att ringa Sophiahemmet och jag kan inte ens nå dem!
    IVF mottagning Sophiahemmet hemsidan är lätt att hitta på men jag kunde inte hitta ivf kliniken på St Göran.
    Är det här länken den rätta hemsidan att titta för St Göran kliniken?
    https://livio.se/livio-fertilitetscentrum-kungsholmen/
    Tack på förhand!
  • Svar på tråden Erfanheter på fertilitet och IVF kliniker-2022
  • Anonym (K)

Vet inget om dessa kliniker men jag kan rekommendera Nordic IVF i Malmö. SÅ himla proffsiga och tar verkligen hand om. Jag blev gravid på första IVF där! Det går såklart inte så snabbt för alla men de verkligen tog hand om en. 

Där är det iaf så att man ringer dem och så kommer de ringa tillbaka inom 2 dagar. Så det går aldrig att få tag på dem direkt. Kanske är så på de kliniker du också har försökt ringa? 

• Gazimo

Hej!
    Tack för svaret. Är den första på bilden du menar?
    IVF kliniken

• amandakollb

Hej, vi har precis bokat in utredning privat på Sophiahemmet i Sthlm. Man måste ringa på morgonen och så får man en tid under dagen de ringer upp en. Så tips är att ringa när de öppnar. Vi fick en tid två veckor framåt så går snabbt  

• Gazimo

Hej amandakolib,
    Tack så mycket för ditt svar! Jag kommer att ringa dem imorgon!

Svar på tråden Erfanheter på fertilitet och IVF kliniker-2022