• Anonym (J)

    Har min kille känslor för någon annan?

    Är tillsammans med en kille sen några år tillbaka. Han har alltid behandlat mig väldigt bra och visar kärlek och Är omtänksam. Förut blev jag kontaktad av en tjej som Berättade endel saker för mig. Vet vem den här tjejen är. Hon är min killes bästa killkompis ex. Så min kille känner henne genom sin killkompis då han varit tsm med den här tjejen. Efter att det tog slut mellan henne Och honom så träffade min kille henne en gång och dom sågs hemma hos henne som ?vänner?. 

    hur som helst så fick jag screen på deras Snapchat konversation. Där min kille skrivit att han kanske förmodligen tycker om henne som mer än vän. Sen förklarade han att om han inte hade haft mig som partner så hade han visat mera för henne. Och fick även höra av henne att han la sitt huvud på hennes Axel när dom satt i soffan. När jag konfronterade min kille sa sa han att han skrivit och gjort så ja, men att han inte känt nånting för henne alls. Att han bara älskar mig. Och han började Gråta direkt.... vet inte vad jag ska tro faktiskt 

  • Svar på tråden Har min kille känslor för någon annan?
  • Anonym (J)

    Kan tillägga att bruden han förmodligen hade känslor för visste att han va i en relation med mig och att vi skulle ha barn... 

  • Anonym (J)

    Han har erkänt att de fanns bara attraktion och de va på fyllan Han skrev. han såg ingen framtid med henne eller att han va kär... känner mig så ful och otillräcklig 

  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (J) skrev 2022-01-22 20:33:23 följande:

    Han har erkänt att de fanns bara attraktion och de va på fyllan Han skrev. han såg ingen framtid med henne eller att han va kär... känner mig så ful och otillräcklig 


    Att han är kär i nån annan har inget med ditt utseende att göra, 25 kg extra eller inte. Men han har ju varit kär i henne redan sedan innan, han blev så klart inte det ur tomma intet bara för att hon råkade bli singel.
  • Anonym (J)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-22 20:50:17 följande:
    Att han är kär i nån annan har inget med ditt utseende att göra, 25 kg extra eller inte. Men han har ju varit kär i henne redan sedan innan, han blev så klart inte det ur tomma intet bara för att hon råkade bli singel.
    Okej men han sa att de bara va attraktion Från hans sida och inga kärlekskänslor .. och han skrev när han va full 
  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (J) skrev 2022-01-23 01:09:57 följande:
    Okej men han sa att de bara va attraktion Från hans sida och inga kärlekskänslor .. och han skrev när han va full 
    Och du tror på allvar att han skulle vara ärlig emot dig om att han har känslor för någon annan....? Du ser ju själv vad han skrivit till henne. Det är just när personer är fulla som sanningen brukar komma fram.

    Du måste vara väldigt ung ts som undrar om de här sakerna, som du skrev tidigare i tråden ungefär "men kan han verkligen ljuga...?" JA SJÄLVKLART.
  • Anonym (J)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-23 08:03:39 följande:
    Och du tror på allvar att han skulle vara ärlig emot dig om att han har känslor för någon annan....? Du ser ju själv vad han skrivit till henne. Det är just när personer är fulla som sanningen brukar komma fram.

    Du måste vara väldigt ung ts som undrar om de här sakerna, som du skrev tidigare i tråden ungefär "men kan han verkligen ljuga...?" JA SJÄLVKLART.
    Är 30 år om det räknas som ung? Haha
    jag skriver på ett sätt där jag är väldigt frågande det vet jag. Är väl att jag innerst inne vet men inte vill inse.. sen manipulerar han mig stundvis och får mig att tro på honom...
  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (J) skrev 2022-01-23 08:13:15 följande:
    Är 30 år om det räknas som ung? Haha
    jag skriver på ett sätt där jag är väldigt frågande det vet jag. Är väl att jag innerst inne vet men inte vill inse.. sen manipulerar han mig stundvis och får mig att tro på honom...
    Oerfaren då kanske? Men ja, det finns riktiga svin där ute. Du kanske har haft turen att slippa många av dem.
  • Anonym (J)

    Skulle gärna vilja skriva med nån härifrån privat. Så kan jag skicka konversationen mellan min kille och tjejen. vill inte lägga ut här och tror inte heller man får... så om jag skriver ut mitt kik-konto... så kan ni kontakta mig där? Eller man kanske inte får det heller... vill nämligen inte ge ut fb eller så... då den känns lite för privat. vet att det låter så himla konstigt allting det vet jag.... och borde veta redan... 

  • Anonym (J)
    kennx skrev 2022-01-23 08:24:20 följande:

    He, jag kan vara bollplank om du vill. Skriv ett meddelande till min signatur.


    Tack eller om jag skriver min kik här så kan ni som vill kontakta mig? Eller får man kanske inte göra det? 
  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (J) skrev 2022-01-23 08:26:06 följande:
    Tack eller om jag skriver min kik här så kan ni som vill kontakta mig? Eller får man kanske inte göra det? 
    Jodå det får man, det är bara sexuella kontakter man inte får hålla på med på FL. Och du får också lägga ut delar av deras konversation i diskussionen, så länge man inte använder deras namn. Jag har iaf sett väldigt många som citerar vad andra skrivit eller sagt.
  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-23 08:32:50 följande:
    Jodå det får man, det är bara sexuella kontakter man inte får hålla på med på FL. Och du får också lägga ut delar av deras konversation i diskussionen, så länge man inte använder deras namn. Jag har iaf sett väldigt många som citerar vad andra skrivit eller sagt.
    Alltså, inte "bara" sexuella, men sånt som räknas som kontaktannonser.
  • Anonym (J)

    Tycker det känns lättare att skicka över på kik än här.. då allt här finns kvar. Livrädd att dom ska se och känna sig uthängda 

  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (J) skrev 2022-01-23 08:39:44 följande:

    Tycker det känns lättare att skicka över på kik än här.. då allt här finns kvar. Livrädd att dom ska se och känna sig uthängda 


    Bra tänkt av dig :)
  • Anonym (J)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-23 08:41:13 följande:
    Bra tänkt av dig :)
    Ja:) 
  • Hotelliggaren
    Anonym (J) skrev 2022-01-23 08:38:45 följande:

    rebecccass heter jag på kik


    Var nu redo på att du kommer bli kontaktad av mängder av män som uppfattat att du är i en lite jobbig situation och vill "trösta" och komma med goda visa råd. Det kommer finnas ärliga killar där, men de flesta vill knulla. Just sayin'.
  • Anonym (Ge dig!!)
    Anonym (J) skrev 2022-01-23 08:38:45 följande:

    rebecccass heter jag på kik


    Du ger dig inte!! Historien spelas upp gång på gång  Och de stackars männen hår på det. 
Svar på tråden Har min kille känslor för någon annan?