• Fri 21 Jan 2022 14:33
    1322 visningar
    6 svar
    6
    1322

    Du får inte skriva ett likadant svar

    Typ så får jag meddelande när jag försöker posta. Ok, tänker jag, mitt inlägg har redan postats.

    Så jag slutar att försöka posta det. Sen ser jag att det inte alls har postats.

    Måste vara någon bugg i systemet.

    Envisas jag med att försöka posta så riskerar att det blir tre likadana inlägg från mig.

  • Svar på tråden Du får inte skriva ett likadant svar
  • Fri 21 Jan 2022 20:31
    #1

    Det där händer mig med titt som tätt. Jag väntar några ögonblick sen postar jag inlägget igen och då funkar det som det ska.

  • Mon 4 Apr 2022 14:35
    #2

    Ja, det kommer jag att göra hädanefter. Hellre dubbelpost än ingen post alls. Mycket irriterande när man skrivit ett långt och välformulerat (nåja) inlägg och det bara försvinner i cyberrymden.

    Men kan inte någon ansvarig på sajten förklara varför det händer?

    Det är alltså detta meddelande man får:


    Du får inte skriva samma medelande på så kort tid. Vänta lite, eller skriv något annat.

  • Mon 4 Apr 2022 14:38
    #3
    Xenia skrev 2022-04-04 14:35:38 följande:

    Ja, det kommer jag att göra hädanefter. Hellre dubbelpost än ingen post alls. Mycket irriterande när man skrivit ett långt och välformulerat (nåja) inlägg och det bara försvinner i cyberrymden.

    Men kan inte någon ansvarig på sajten förklara varför det händer?

    Det är alltså detta meddelande man får:


    Du får inte skriva samma medelande på så kort tid. Vänta lite, eller skriv något annat.
    Händer mig också relativt ofta. Jag löser det genom att ändra något litet i det jag skrivit tex att jag byter bort en punkt till ett utropstecken istället. Då funkar det att posta inlägget igen utan att behöva vänta.
  • Magica­l
    Mon 4 Apr 2022 15:06
    #4
    Xenia skrev 2022-04-04 14:35:38 följande:

    Ja, det kommer jag att göra hädanefter. Hellre dubbelpost än ingen post alls. Mycket irriterande när man skrivit ett långt och välformulerat (nåja) inlägg och det bara försvinner i cyberrymden.

    Men kan inte någon ansvarig på sajten förklara varför det händer?

    Det är alltså detta meddelande man får:


    Du får inte skriva samma medelande på så kort tid. Vänta lite, eller skriv något annat.
    jag får också så. Komiskt när det är det allra första jag försökt posta den dagen, liksom
  • Tue 5 Apr 2022 00:58
    #5
    Xenia skrev 2022-04-04 14:35:38 följande:

    Ja, det kommer jag att göra hädanefter. Hellre dubbelpost än ingen post alls. Mycket irriterande när man skrivit ett långt och välformulerat (nåja) inlägg och det bara försvinner i cyberrymden.

    Men kan inte någon ansvarig på sajten förklara varför det händer?

    Det är alltså detta meddelande man får:


    Du får inte skriva samma medelande på så kort tid. Vänta lite, eller skriv något annat.
    FL är ju som det är med buggar och så. Själv blir jag galen på att citattecken och flera punkter efter varandra mfl. tecken omvandlas till frågetecken istf skrivas ut korrekt (iaf för mig, verkar inte va så för alla :/).

    Sen det där med risken att långa inlägg bara försvinner i cyberrymden löser jag genom att alltid kopiera inläggen så jag har en säkerhetskopia i urklipp i fall det failar. Ibland spar jag kopian i Anteckningar. Är så f*****g kefft när man förlorar nåt man filat på en längre stund, man blir helt to jue. :/
  • Tue 5 Apr 2022 01:04
    #6

    Också en sån där FL-grej att sista bokstaven ofta kapas bort. Har kommit på sistone sen senaste större uppdateringen. Skulle alltså stå man blir helt TOM när ens inläggg bara försvinner i tomma intet.

Svar på tråden Du får inte skriva ett likadant svar