• Anonym (Ann)

Plussade några dagar sedan. Symptom borta?

Plussade för några dagar sedan. Ömma bröst, svullen, lätt illamående, trött hade jag som symptom och först o främst bubblandet i magen. Igår slutade bubblandet och mindre symptom. Brösten värker fortfarande men inget annat. Fortfarande plus på stickan. Är det vanligt att vissa symptom det kan försvinna efter några dagar? Kände som jag hade lite som ett gravid hjärna i början som är borta nu. Är så rädd för missfall.

/Tjejen med flera missfall bakom

• Svar på tråden Plussade några dagar sedan. Symptom borta?
  • Anonym (Gasell)

Jag har vart gravid 5 gånger varav ett ma i min första graviditet. Mina symtom har kommit och gått genom hela graviditeterna. Ena dagen står spyan upp i halsen och tröttheten gör att jag knappt orkat sitta upp, brösten spänner och ömmar. Några Dagar senare mår jag som vanligt och sen kommer det tillbaka. Har även haft småblödningar så har fått göra vul. Än så länge är du så tidigt gången så symtomen kanske inte tagit fart ännu och dessutom har inte alla symtom som illamående, trötthet osv utan en del mår precis som vanligt utan att det är något fel eller konstigt. 

Vid mitt Ma så försvann alla symtom på en gång och kom inte tillbaka. Var då i v 12 så trodde de va därför men på kub visade det sig att den dagen när allt försvann var den dagen den lille somnat in, var då i v 11+2 och gjorde kub i v 12+3. 

Svar på tråden Plussade några dagar sedan. Symptom borta?