• Angelika07

Inga symptom i vecka 5, missad missfall?

När jag plussade för någon vecka sedan hade jag massa symptom som lätt illamående, hungrig, bubblande mage, lite ilande, humörsvängningar, trött och känslig och ömma bröst. Plötsligt försvann alla symptom förutom lite ömma bröst. Känner mig helt normal.

Hade jobbig mensvärk helt plötsligt igår och värk i ryggen. Började med hugg i vänstra äggstock/ledare. Vet ej om jag fått missat missfall eller liknande? Vid mitt förra MA så försvann mina symptom en dag plötsligt med, exakt som nu. 

Gravtesterna ökar fortfarande.

• Svar på tråden Inga symptom i vecka 5, missad missfall?
  • samejentan
    Angelika07 skrev 2022-01-28 11:27:03 följande:
    Inga symptom i vecka 5, missad missfall?

När jag plussade för någon vecka sedan hade jag massa symptom som lätt illamående, hungrig, bubblande mage, lite ilande, humörsvängningar, trött och känslig och ömma bröst. Plötsligt försvann alla symptom förutom lite ömma bröst. Känner mig helt normal.

Hade jobbig mensvärk helt plötsligt igår och värk i ryggen. Började med hugg i vänstra äggstock/ledare. Vet ej om jag fått missat missfall eller liknande? Vid mitt förra MA så försvann mina symptom en dag plötsligt med, exakt som nu. 

Gravtesterna ökar fortfarande.

Hur har det gått för dig? Känner mig i samma sits  
  • fjanten

I början kan det dels gå lite upp och ner, och dels kan man inbilla sig en del symtom i början när man HOPPASHOPPASHOPPAS på graviditet och sedan när man är en överlycklig nygravid ...och sedan lugnar det ner sig lite innan de riktiga symtomen börjar nånstans runt vecka 6+ 7+ för många.

• Anonym (Inga)

Jag hade inga symptom förrän v.9 min fösta graviditet så det kan gå bra :)

• fjanten
    Angelika07 skrev 2022-02-06 14:28:45 följande:

Tyvärr MF igår :(

Så trist!
  • samejentan
    Angelika07 skrev 2022-02-06 14:28:45 följande:

Tyvärr MF igår :(

Nej så tråkigt, beklagar
Svar på tråden Inga symptom i vecka 5, missad missfall?