• duvethon12

    Letrozol

    Hejsan, har pcos och undrar om det finns någon härinne som har blivit gravid på endast Letrozol kur

  • Svar på tråden Letrozol
  • Anonym (Fiafio)

    Jag blev gravid med letrizol dec 2020. tyvörr slutade graviditet med abort i vecka 21 pga missbildningar. 

  • Tiffany

    Jag blev gravid med letrozol 2021 och är nu i v30+3. 
    Har pcos och hade utebliven ägglossning innan samt en del missfsll i bagaget. 

  • duvethon12

    beklagar att det slutade i abort??????
    ger en lite hopp för förra graviditeten fick jag nämligen sprutan för att ägget skulle släppa men det får jag inte denna gång

  • duvethon12
    duvethon12 skrev 2022-02-05 17:07:14 följande:

    beklagar att det slutade i abort??????
    ger en lite hopp för förra graviditeten fick jag nämligen sprutan för att ägget skulle släppa men det får jag inte denna gång


    Skulle absolut inte vara frågetacken utan ett hjärta
  • duvethon12
    Tiffany skrev 2022-01-29 05:43:02 följande:

    Jag blev gravid med letrozol 2021 och är nu i v30+3. 
    Har pcos och hade utebliven ägglossning innan samt en del missfsll i bagaget. 


    grattis!:)
    blir hoppfull att du vart gravid av bara Letrozol, är livrädd att inte bli det utan ägglossningaprutan, men då vågar jag kanske börja ta lettrozol
  • Anonym (Fiafio)
    duvethon12 skrev 2022-02-05 17:07:14 följande:

    beklagar att det slutade i abort??????
    ger en lite hopp för förra graviditeten fick jag nämligen sprutan för att ägget skulle släppa men det får jag inte denna gång


    Tack. 


    jag tog letrozol med ovitrell 5 gånger. Den 6 gången tog jag bara letrozol och blev gravid. Anledning till varför jag inte fick ovitrell var för att dom kunde inte ta emot mig på mottagningen och när jag fick min tid så hade jag redan haft ägglossnin. 

Svar på tråden Letrozol