• Sat 29 Jan 2022 18:39
    6090 visningar
    1 svar
    +3
    1
    6090

    jagerika appreciation post

    Vill bara utbringa ett stort stort HURRA för signaturen jagerika här på familjeliv som jag har följt sen hon startade tråden Vi som försöker bli gravida med första barnet år 2018, hon började försöka i december 2017, och här på familjeliv har vi fått följa henne genom vått! och! torrt! Missfall, fertilitetsutredningar, IVF och en massa massa besvikelser och hundratals tester. Jag tror tillochmed hon och hennes parter gick skilda vägar ett tag för att pressen blev för hård? Men dom hittade som tur var tillbaka till varandra. Jag loggade in här på familjeliv nu ikväll för att se hur det gick för henne, och jag började nästan gråta av hennes sista inlägg i tråden i oktober 2021.

    Hon har fött en liten pojke!!!!

    Fyfan vad glad man blir när bra saker händer dom som förtjänar det. Hejja alla er som kämpat länge här! Ni som ser nya användare komma och gå i trådarna och bli gravida på första och andra försöket medan ni hänger kvar år efter år. NI ÄR familjelivs hjältar. Och jag hoppas SÅ innerligt att ni alla får det ni drömmer om snart. 

    Kram och puss och glad lördag! 
  • Svar på tråden jagerika appreciation post
  • Sat 29 Jan 2022 19:03
    #1

    Men vilket fint inlägg! Och stort grattis till jagerika Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden jagerika appreciation post