• Troublez

MA utan blödning, någon som varit med om samma?

Hej! 

plussade i början av januari och hade då en ytterst liten blödning. ca 2 veckor senare testade jag negativt men kände mig fortfarande gravid. Fick inget medhåll från vården i min egen kommun så jag sökte mig till grannkommunen och fick komma på ett tidigt ul där bm inte kunde se någon graviditet alls. I min journal har hen skrivit ?komplett missfall?.

Jag har inte haft mens eller en större blödning sedan i november och försöker nu bli gravid igen.. min fråga är finns det någon anna som varit med om samma? eller behöver jag vara orolig att jag inte haft någon blödning? 

• Svar på tråden MA utan blödning, någon som varit med om samma?
  • Jag är bara jag

Det låter ju lite märkligt att du inte skulle ha blött ganska mycket om du nu haft ett m.f. Kollade b.m slemhinnans tjocklek? Ibland tillbakabildas embryot/fostret, men slemhinnan blir kvar. Tycker egentligen du skulle gått till en gynläkare. Får du vare sig äl eller mens framöver så gå på koll igen.

• Troublez

Bm sa att slemhinnan var tunn men att hon kunde se äggblåsor i stockarna men hur nära äl jag var kunde hon inte svara på så hon. 

dock plussade jag igen i morse 

Svar på tråden MA utan blödning, någon som varit med om samma?