• Ameahl12

    Drömtydning- pojkvän gör slut sign

    Obs! Min dröm är väldigt privat så hoppas ni kan hålla detta inom kroppen men en förståelse. 
    Dröm
    (E är min pojkvän och sambo)
    E och jag var hemma hos min mamma. För mig att vi bada i poolen men osäker. E hade köpt en bil, (en bil vi sett på riktigt i en youtube video). När E och jag ska åka ifrån mamma så kommer någon och letar efter mig. En man. Minns inte varför men för mig att han ville ge typ min kompis pojkväns nummer. Han hade kommit till gården tidigare och gett mig det. Jag ville iallafall verkligen undvika honom samt att jag var sur på honom. När den här mannen kommer så gömmer jag och E oss i den nya bilen. Vi sitter egentligen helt vanligt och duckar aldrig men han missar oss ändå. Sen när vi ser att han är vid hörnet av gården hos min mamma och frågar om mig så åker vi. Minns att jag är sjukt sur på den mannen så jag pekar fuck you åt han och gasar iväg. Under tiden vi gömde oss så frågade jag om den här nya bilen. Så berättar E om att han köpt den. Jag vet inte men jag var typ lugn och visste redan vad det var för bil. (Vi har på riktigt pratat om att kanske sälja och skaffa en ny bil alt köpa en billig extra bil men bara pratat just nu och tänkt).
    Sen åker vi på vägen ifrån mamma. Minns ej när vi åkte på vägen. Utan helt plötsligt så är vi vid en liten mataffär i ?byn? där jag växte upp. Då är även E bästa kompis med. Där så börjar vi prata om att jag tycker att han har varit off på det senaste och inte visat tillräcklig kärlek och att jag tror att han ska göra slut typ. Efter lite snack så ställer han sig mittemot mig när jag har tårarna i ögonen och säger just ? Jag vill göra slut?. Jag brister totalt och hjärtat bara krossas i tusen bitar. E gråter och hans bästa vän bakom gråter. Vi går iväg lite typ in mer i en park med lite skogsaktigt. Där håller jag om honom och då fortsätter jag att gråta, han har då torkat tårarna. Jag frågar vad var felet. Han säger först att han bara tappat känslorna, men sen utvecklar han sitt svar mer. Efter det frågar jag iallafall ?det är därför du inte velat ha sex med mig?. Han svarar ?nej precis?. Så du har inte tänt på mig eller så du tänder inte på mig frågar jag? Då svarar E?s kompis jo jo klart han har ?. Jag säger då med allvarligt röst till E svara ärligt. Han svarar ?nej det gör jag inte.?. (Vi har en period nu med svajigt sexliv där jag vill ha mer sex än honom. Vilket gör att jag ofta blir avvisad och det är något jag mår dåligt över. Känner mig inte tillräckligt och känns som att han inte tänder på mig). Sen frågar jag hur han tänkt sig med alla möbler då vi precis på riktigt flyttat ihop i ett mindre hus vi hyr. Då svarar han att han ska få hjälp att ta med sig dem. Jag frågar vart han ska bo då hans föräldrar gjort om hans gamla rum redan (skilda föräldrar, 2 bostäder). Han svarar då att han mamma antagligen inte hunnit göra om hans gamla rum än så han kan flytta in där så länge. (På riktigt så är rummet hos hans mamma redan fixat med annat). Vi flyttade på riktigt ihop i december ungefär så ganska nytt. Jag frågar om han pratat med sina föräldrar och ja, även dina säger han då till mig. Jag blir chockad. Frågar även honom om varför det tog slut. Han tappa känslorna, sen kändes det som att en anledning också var sexlivet, och att mina föräldrar under sommaren hade velat att vi passa huset i 13 dagar och att det var alldeles för mycket. 
    Det som nu börjar snurra i mitt huvud är att jag är totalt hjärtekrossad. Vad har jag gjort för fel? Jag hade rätt jag är inte tillräcklig för honom sexuellt. Jag börjar tänka på att han nu kommer börja skriva med alla tjejer han har på en social medie (både vänner och väldigt gamla ragg som det inte blev något med). För att sedan hitta någon att ligga med. Massa one night stands. Blir äcklad av tanken. 
    Sen vaknar jag med tårar i ögonen och börjar gråta. Det här känns som ett sign och därför önskar jag tolkning ????????
  • Svar på tråden Drömtydning- pojkvän gör slut sign
  • Anonym (A)

    Din dröm baseras 100 % på din egen osäkerhet och rädsla. Det är det enda "tecken" det tyder på.

Svar på tråden Drömtydning- pojkvän gör slut sign