• Grynette

    Är det nubben jag ser?

    Hej!
    Var på KUB idag och fick tack och lov låg sannolikhet..har en liten tjej och ville så gärna ha en flicka till (2 pojkar sedan innan som river kåken)..är såklart tacksam för bådeoch men jag har trott att det var en tjej och ställt in mig på det så känner mig lite besviken och skäms över det (men det går över imorgon).är det nubben jag ser?v 12+1

     

  • Svar på tråden Är det nubben jag ser?
  • Anonym (Erfaren och expert på nubteorin)

    Det där är en pojke. Är väldigt säker. Grattis!

  • Grynette

    Tack!:)Haha misstänkte det även om jag aldrig fattat vad man kikar efter så såg det ut så även för en amatör som mig ,men nr 2 är en pojke så det blir säker roligt med en lillebrorsa att busa med :)

  • Aerobt

    Anonym (Erfaren och expert på nubteorin) skrev 2022-02-08 02:23:12 följande:


    Det där är en pojke. Är väldigt säker. Grattis!


    Förlåt för trådkap!! Kan du möjligtvis se och förklara vad denna rackare kan tänkas ha för kön :)

  • Mimmiimimmii

    Kolla inte här kolla in Facebook. Finns en amerikansk sida o de har rätt till nästa 100% om nubben syns på bilden o man gått mer än 12v. Osäker på vad den heter men tror det var strictly nubtheory eller något sådan. Var säker på att få en pojke till efter 2 men de gissade tjej o ut kom en lite tjej 

  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Jenny) skrev 2022-02-09 17:04:05 följande:
    Vad se detta ut som?
    Ingen som vet ??
  • Anonym (6677)
    Grynette skrev 2022-03-25 19:07:46 följande:

    Japp det är en liten pojk som är på väg:)


    Hur kändes det att få veta könet? Har din besvikelse släppt lite?  Jag var bombsäker på motsatta könet men fick vet att jag väntar samma som första barnet och kan inte släppa det ännu, konstig känsla men tyvärr då känner jag så. 
  • Grynette
    Anonym (6677) skrev 2022-03-25 22:50:45 följande:
    Hur kändes det att få veta könet? Har din besvikelse släppt lite?  Jag var bombsäker på motsatta könet men fick vet att jag väntar samma som första barnet och kan inte släppa det ännu, konstig känsla men tyvärr då känner jag så. 
    Ja jag ska erkänna att jag var besviken efter att jag själv också tyckte att det var en tydlig pojknubb efter att jag läst på och kikat noga på videon och jämfört och läst olika studier som visat att typ sannolikheten är 98 % eller liknande i studier etc så då var jag nästan 99% säker på att det faktiskt var en liten pojke..

    så igår när jag var på RUL så var jag glad att det lilla livet levde och härjade där inne och sen frågade jag typ det är väl en pojke eftersom han gömde sig fram tills slutet..så såg jag en tydlig pung så sa hon japp där är pungen så det är stor sannolikhet en liten herre...så jag visste typ utan att egentligen veta innan annars kanske jag blivit besviken där och då men jag kände en enorm tacksamhet att grabben var vid liv och jag har ju ändå en liten tjej sedan tidigare..annars kanske jag reagerar annorlunda..men jag har börjar följa olika konton som verkligen kämpar med att ens få ett barn så jag känner mig genuint tacksam över att det verkar vara en frisk pojke och jag har en liten pojke som blir 2 snart så jag har börjat visualisera två småbrorsor vilket är urgulligt haha..längtar efter den lilla grabben och känner mig idag i extas typ haha

    om jag orkar framöver och hinner (är 33) så ska jag försöka mig på en till graviditet eller två..men det återstår att se..
Svar på tråden Är det nubben jag ser?