• Sanlin90

Låter det som nidblödning?

Jag har väldigt oregelbunden mens och sedan jag slutade med piller i april har jag bara haft mens två gånger, senast i oktober. 
    Den är troligen oregelbunden pga att jag inte har någon sköldkörtel och har legat lite sämre i mina värden där. 

Idag fick jag en blodstrimma när jag torkade mig med lite rosa och väldigt mycket slemmig flytning, låter det som en eventuell nidblödning? Hade sex för ca 8-10 dagar sedan, vet ju inte om jag haft ägglossning, inga av mina vanliga pms symptom just ingenting som tyder på mens och det har inte kommit någon mer blödning heller.

Kan det vara/låter det som en nidblödning?
    Om det är det när borde jag kunna ta ett digitalt yest? 

• Svar på tråden Låter det som nidblödning?
  • Jag är bara jag

Det är helt omöjligt att säga. Du har ju uppenbarligen oftast utebliven ägglossning och jag tycker du borde söka hjälp för det. 

• Sanlin90
    Jag är bara jag skrev 2022-02-08 22:22:27 följande:

Det är helt omöjligt att säga. Du har ju uppenbarligen oftast utebliven ägglossning och jag tycker du borde söka hjälp för det. 

Jag får hjälp, jag har haft för högt tsh, det har hänt förr och jag får öka levaxinet, jag har inte pco eller pcos. 
  • Jag är bara jag
    Sanlin90 skrev 2022-02-09 07:23:39 följande:
    Jag får hjälp, jag har haft för högt tsh, det har hänt förr och jag får öka levaxinet, jag har inte pco eller pcos. 
    Då hoppas jag äl kommer tillbaka.
Svar på tråden Låter det som nidblödning?