• kulturenskaleva

    Vad är det ni drömmer om egentlien?

    Å vad är det för slags lycka ni söker egentligen?

  • Svar på tråden Vad är det ni drömmer om egentlien?
  • Anonym (Richy bastard)
    kulturenskaleva skrev 2022-02-09 00:27:44 följande:
    Vad är det ni drömmer om egentlien?

    Å vad är det för slags lycka ni söker egentligen?


    Ekonomiskt överflöd! Enda jag drömmer om.
  • Anonym (mmm)

    Att få vara glad.

    Inte grubbla över sånt som varit och känna sig deprimerad.

  • Anonym (.)

    God hälsa. Att orka med att både försörja mig själv och att göra roliga saker emellanåt.

  • Anonym (S)

    *Bra ekonomi
    *stabil psykiskt 
    *träffa mannen i mitt liv 

  • Anonym (A-M)

    Jag skulle bli lycklig om min crush skulle höra av sig, alltså med andra intentioner än han gör. Men det kommer nog inte att hända. Han är gift, har ett barn och bor i ett annat land...

  • Anonym (barn)

    Drömmer om att mitt barn ska få må bra och ha vänner. Då skulle även mitt liv vara helt tillfredsställande. Jag skulle slippa den ständiga oron. 

  • Anonym (Hopplöst)

    Nästan ingenting. Har tappat hoppet om framtiden. Men måste jag dra till nåt blir det att barnen ska få lyckas här i livet. För egen del är det inte lönt drömma.

  • Anonym (H)

    Jag önskar och drömmer om att jag klarar av min utbildning, får ett jobb och bra lön. Därefter vill jag köpa hus och skaffa ett syskon till min son. Allt för honom!

  • Anonym (Anonym)

    Jag 'drömmer om' att vara frisk och attraktiv, men det kommer aldrig hända. Om man bara snackar någotsånär 'realistiska' drömmar, så drömmer jag om att få uppleva kärlek och romantik. Jag drömmer om att ha en god ekonomi, gärna ekonomiskt oberoende så att jag har råd att bo exakt vart jag vill och resa vart jag vill.
     
    Inget av det här är realistiskt för mig så, drömmar gör mig deprimerad. 

Svar på tråden Vad är det ni drömmer om egentlien?