• Anonym (Kaffedraken)

    Vattuman och skorpion

    Vill veta ifall någon vet nån eller känner nåt par som har dessa stjärntecken och som passar ihop ändå även om det står att dom inte gör det??

  • Svar på tråden Vattuman och skorpion
  • Anonym (Kaffedraken)

    Är i en sådan relation själv sedan många år tillbaka vilket fungerar mycket bra. Kompletterar varandra. Vi båda är i grunden väldigt förlåtande, humoristiska och tar inte saker för allvarligt. Har nog inget betydande att klaga på.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Jajamensan100 skrev 2022-02-10 16:00:56 följande:
    Vattuman och skorpion

    Vill veta ifall någon vet nån eller känner nåt par som har dessa stjärntecken och som passar ihop ändå även om det står att dom inte gör det??


    Det funkar bra, så länge man ser till att första dejten inträffar under fullmåne en fredag den 13e och man då sjunger små grodorna bakåt medan man står på händerna men rumpan mot nordnordväst.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vattumän och skorpioner kan fungera väldigt bra i vänskapsrelationer, kanske även i kärlek utifrån att de ofta är väldigt passionerade i vad de än tar sig för. Vattumän är ofta lite ytligare än skorpioner och kan upplevas mindre komplexa och hemlighetsfulla.

    I ett horoskop är det ju många olika faktorer som planetkonstellationer och element som är med och påverkar en personlighet och hur väl man passar ihop med någon. Vattumän är tex ett lufttecken, snabba växlingar i intellektet och styrs av Uranus, vetenskapens och nytänkandets  planet medan skorpionen är vatten, känslor, det undermedvetna och styrs av Pluto, undergång och död, förnyelse, djupanalys osv...

    Lite intressant att förkovra sig och bllda sig en idé om huruvida man kan vara kompatibel med någon, även om man ju inte ska ta det alltför seriöst i valet av partners och vänner.

    Bäst ska man passa med det motsatta tecknet i zodiaken eller från de egna elementet. Skorpioner passar väldigt bra med oxar tex och även fiskar och kräftor medan vattumän är mest kompatibel med lejon, tvillingar och våg.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tack för svaret. Jag och en kille träffades han är skorpion och jag vattuman vi blev väldigt nära varan och hade bra sex och så men kan inte förstå mig på honom då han är hemlighetsfull och då menar jag mycket så jag blev för sårad av det tyvärr men älskar honom fortfarande ????

  • Anonym (Kaffedraken)
    Spucks skrev 2022-02-10 21:48:37 följande:
    Det funkar bra, så länge man ser till att första dejten inträffar under fullmåne en fredag den 13e och man då sjunger små grodorna bakåt medan man står på händerna men rumpan mot nordnordväst.
    Sluta försöka lura TS. Alla vet att det är sydost som gäller.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Finns det verkligen någon som 2022 tror på stjärntecken?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-03-01 20:17:24 följande:

    Finns det verkligen någon som 2022 tror på stjärntecken?


    Det är jättehypat numera


    Ok i moderation men stjärntecken är inte varför ens förhållande inte funkar...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-03-01 20:17:24 följande:

    Finns det verkligen någon som 2022 tror på stjärntecken?


    JA!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Astrologen) skrev 2022-03-23 13:51:18 följande:
    JA!
    Hahaha, ja ok då .... man kan tro på allt.
    Spökprogram på tv, kristaller på pannan , spelkort ...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tror på sån men inte 100% eftersom jag ofta dras till skorpioner och dom till mig men sen blir det inte bra när det kommer till förhållande det funkar bara med sex typ jätte synd

Svar på tråden Vattuman och skorpion