EnAnonumius skrev 2022-02-13 07:36:28 följande:
Får inte ihop det du skriver..
Du håller med TS att folk har dålig koll.
Samtidigt så skriver du att du får samtal från folk som klagar på för hög fakturering.
För mig så indikerar det ju att folk har koll, för annars så hade de ju inte ringt och klagat.
För hög fakturering pratade inte jag om, utan TS.
Här handlade om oftast :
1. Kunden väljer att betala med en KLARNA faktura men ringer företaget dom köpt varan ifrån, det står med stor text "vid FAKTURA frågor kontakta KLARNA!"
2. Sen nr två, dom gör själv misstaget att betalar en Klarna faktura men betalar tilö företagets bank konto, dvs använder inte betalningsuppgifterna som står på fakturan (varför?)
3. Som betalar med fel OCR nummer, och blir då arga på oss ?! (Bara man beter sig går de felet jätte snabbt att fixa, man behöver inte ringa och kalla oss för idioter och horor osv!)
4. Det står klart och tydligt att man har möjlighet att ändra förfallodatum MAX 2 gånger per år, OM man skött alla månads betalningar, då är de onödigt att ens ringa och vara odräglig och tjata och tjata, systemet tillåter inte mer även om man skulle vilja!
5. Eller det här med att Klarna inte godkänner att man völjer att betala med Klarna , då ringer dom oss och tjatatar om att vilja veta varför "ja med klart ni ser de, det är ju av er jag vill köpa, du kan bara inte , du är dum i huvudet" osv osv osv.. Klarna är ett helt annat företag och vi kommer ju såklart inte in på deras system!
Det är några av dom vanligaste jag stött på.