• Nxsrw

Dagarna innan bim

Hej! vill samla ihop alla som plussat och alla som ej har plussat men tro sig vara gravida! 

jag har haft många symtomet vet ej om jag inbillar mig eller vad det är. Har 9dagar kvar till bim hade ägglossning mellan
    14-17feb. först ganska direkt efter ÄL så kände jag mycket värkar på vänster sida äggstock, men nu mera har jag liksom en molande värk över hela tjej magen.. 
    igår kändes nästan som jag hade foglossning men de tror jag är omöjligt så här tidigt! 

vad hade ni för symtom när plussade ni? 

• Svar på tråden Dagarna innan bim
  • Liljas2

Jag reagerade på avsaknaden av symptom innan mens, jag brukar normalt märka av humörsvängningar och mensvärk strax innan mens? När jag plussade mådde jag hur bra som helst! Glad

• Mol94

Plussade idag på bim-1 
    Håller med ovanstående, alla andra gånger har jag letat och hittat massa olika symptom utan att ha varit gravid (försökt i snart 1 år) 
    Men denna gång har jag inte känt nånting, förutom "tunga bröst" och att jag hade mycket yrsel igår, på bim-2 

• Go o gla

Plussade på bim-7. Tog tidigt clear blue (mitt på dagen) då jag hade haft konstant mol sedan ägglossningen, vilket för mej var avvikande. Känner annars av ägglossning 1-2 dagar innan, sen inget fram till dagen mensen skall komma då molet börjar igen. 

• Felicccccia

Jag hade ägglossning 15/2 så runt samma tid som dig. Hade mest en känsla av att nått var annorlunda, vet inte egentligen om det var symptom på graviditet eller annat men jag har haft en diffus känsla långt ner i magen, som att jag ska få mensvärk men den kommer aldrig, varit otroligt frusen senaste dagarna och nyst oftare än vanligt. Har även känt mig mer andfådd och har typ en konstig smak i munnen som kommer ibland, dock inte metal.. plussade igår på test strips äl+9 och fick positivt på clearblue digital idag äl+10. Har BIM om 5 dagar så fick positivt väldigt tidigt???? Håller tummarna för dig!????

Svar på tråden Dagarna innan bim