Vårdnadstvist
Jag är helt under isen. Jag har tagit hand om mitt och ex barn i princip själv sen vi separerade. Dock började vi ses igen och umgick som ett par 1,5 år men bodde Isär.
Dock skötte jag allt med vårt barn. Och har gjort sen han träffade en tjej. Han har varit helt frånvarande vissa perioder han träffar tjejer. inte första gången liksom.
Han har inte heller betalt i princip någonting till vårt Barn som nu är 6,5 år. Jag tror inte han har köpt ett enda par byxor någonsin. På den nivån är det. Jag har fått hälften för nån simskola nån gång. Jag har försökt att prata med honom om detta. Då fick jag som svar. ?Vill du att jag ska förstöra hela min ekonomi??
Även min pappa har ringt honom. Då blev han vansinnig. Jag och vår son var där den gången.Vi fick dörren slängd i ansiktet på oss. Jag har inte vågat skicka in till Fk av rädsla för att han blir arg. Jag har helt enkelt kämpat på själv och löst saker.
I sep flyttade han ihop med en tjej. utan att berätta för varken sonen eller mig. Jag konfronterade honom såklart men det var ju såklart bara fel på mig att jag reagerade. Vi kom även fram till att när sonen skulle vara där kommande dag så skrev han på sms att det är självklart att hans tjej kommer vara med framöver men inte så tidigt när dem precis flyttat ihop å sonen Inte har en aning att hon ens existerar. Men det höll han inte. Och han sa inget heller när han lämnade sonen. Så sonen började gråta i bilen och förstod ingenting. Jag blev rasande.
Hur som helst har han nu stämt mig. Han vill ha v.v. Han kommer aldrig att lösa det utan tjejen kommer va den som har honom. Han har hämtat sonen på fsk/ fritids 5 ggr Max under alla år.
Självkwlr ska han och sonen umgås men varanann helg tycker jag hade varit mer lämpligt. Sonen vill inte åka dit och när han varit där nån dag gråter han efter mamma säger pappan. Jag är en curling mamma enligt pappan. Det har jag fått höra 1000 ggr. Att pappan inte kom en enda gång när
sonen bröt benet och blev helbensgipsad och att han inte hörde av sig på 4 dagar när sonen var superdålig i covid nämner han inte.