• Noslrac

    GISSA KÖN

    Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

  • Svar på tråden GISSA KÖN
  • Symetrical
    Hejsansvejsanhej skrev 2024-04-05 08:25:49 följande:
    Vill någon gissa kön utifrån ultraljud taget förra veckan, då i vecka 13+0.🌟 kan det vara en pojknub man ser?
    Tyvärr väldigt otydliga bilder, men utifrån vad jag ser skulle jag tro på pojke 😊
  • Blåbärssaft

    Okej. Tack! ska på ultraljud igen om ca 3 veckor. Då ska vi få reda på kön. Jag fortsätter följa tråden. Intressant med bilderna och hur en ser könet. ☺️

  • Symetrical
    Anonym (Bfokt) skrev 2024-04-06 09:37:33 följande:

    Från KUB i vecka 13+0, vad tror ni??


     


    Tyvärr inga ledtrådar här. Har du några fler bilder? 😊
  • Symetrical
    Anonym (Bfokt) skrev 2024-04-07 15:46:07 följande:

    Bara denna.. Syns det något här kanske?


    Tyvärr ligger inte bebis platt på rygg här, så omöjligt att se säkert. Lutar dock åt pojke utifrån vad jag kan se 😊
  • Symetrical
    Anonym (A) skrev 2024-04-07 16:59:05 följande:

    Några gissningar? 13+2 😊


    Väldigt sprallig bebis! 😅❤️ Gissar på pojke, men mycket osäker!
  • Anonym (Nyfiken)


    Är det någon som vill gissa vad vi väntar? 🥹 Försöker förstå vad man ska titta efter men blir inte klok på det 😅 Bilden tagen 13+6
  • Anonym (I)
    Betson skrev 2024-04-17 20:11:51 följande:
    Någon som även vill gissa på min mini?
    bild från 12+4.

    tack tack!
    Pojke 80 %
  • Symetrical
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-04-17 17:24:45 följande:
    Är det någon som vill gissa vad vi väntar? 🥹 Försöker förstå vad man ska titta efter men blir inte klok på det 😅 Bilden tagen 13+6
    Nubben ser onekligen ut som flicknubbe, dock tycker jag att urinblåsan sitter lite långt ner vilket gör mig lite konfunderad. Du har inga fler bilder? 😊
  • Symetrical
    Betson skrev 2024-04-17 20:11:51 följande:
    Någon som även vill gissa på min mini?
    bild från 12+4.

    tack tack!
    Är detta något annat än en pojke kommer jag bli mycket chockad! 🥰
  • Anonym (Nyfiken)
    Symetrical skrev 2024-04-18 08:19:27 följande:
    Nubben ser onekligen ut som flicknubbe, dock tycker jag att urinblåsan sitter lite långt ner vilket gör mig lite konfunderad. Du har inga fler bilder? 😊
    Tack för att du kolla 🥹 har en bild till
Svar på tråden GISSA KÖN