• Thu 3 Mar 2022 19:25
    2980 visningar
    12 svar
    12
    2980

    Hjälp med identifiering av föremål

    Hej allihop! 

    Jag har precis flyttat och packar upp. Otroligt hur mycket man har hemma. Saker man inte visste att man har och varför.

    Så sprang jag över detta föremål och blev ställd. Vad är det för något? Vad använder man det till? Varför har jag det? Hur länge har jag haft det? Fler frågor formuleras i skallen hela tiden när Jag tittar på det. Jag blir inte klok.

    Har det med drinkar att göra? 
    Har det med städning at göra?
    Sex?? 
    Haha, hjälp. Jag gör mig inte av med det utan att jag vet att det kan behövas till något. 

    Det är 35 cm långt. Av någon form av klar hårdplast eller glas. 

    Tack på förhand! 

    Lösning belönas med en virtuell puss. 

  • Svar på tråden Hjälp med identifiering av föremål
  • Anonym (Hmm)
    Thu 3 Mar 2022 20:19
    #1

    Ser ut som en drinkpinne, men de brukar vara kortare.

  • Anonym (:))
    Thu 3 Mar 2022 20:21
    #2
    Anonym (Hmm) skrev 2022-03-03 20:19:53 följande:

    Ser ut som en drinkpinne, men de brukar vara kortare.


    Det skulle ju kunna förklara alla frågetecken kring föremålet- ts har fått med det hem på fyllan!
  • Anonym (Hmm)
    Thu 3 Mar 2022 20:26
    #3
    Anonym (:)) skrev 2022-03-03 20:21:53 följande:
    Det skulle ju kunna förklara alla frågetecken kring föremålet- ts har fått med det hem på fyllan!
    Haha! :D Ja kanske från nån drink i specialglas, riktigt stort.
  • Thu 3 Mar 2022 21:07
    #4

    Det känns igen, men minnet sviker. Jag skulle använda det som blompinne. Glad

  • Anonym (:))
    Fri 4 Mar 2022 00:05
    #5
    Anonym (Hmm) skrev 2022-03-03 20:26:39 följande:
    Haha! :D Ja kanske från nån drink i specialglas, riktigt stort.
    Ska de va, så ska de va!
  • Anonym (Hmm)
    Fri 4 Mar 2022 06:54
    #6
    Anonym (:)) skrev 2022-03-04 00:05:44 följande:
    Ska de va, så ska de va!
    Utmärkt tillfälle för ts att testa nu när det är helg ;)
  • Anonym (Bonda­gepryl för penist­ortyr)
    Fri 4 Mar 2022 07:28
    #7

    Ser ut som en grej för penistortyr. Det långa smala röret förs in i mannens penis, så att hans kön blir penetrerat och detta gör enormt ont, det skall tydligen vara skönt också hävdas det men det är en lögn, för det är det absolut inte, utan det är enbart smärtsamt. 

    Sedan kissar (och kommer om man har sex/onanerar) man blodblandat i flera dagar och att kissa gör ont, och att komma gör så ont så att man börjar gråta.

    Tar en kvinna fram ett sånt föremål, så låt henne INTE föra in den i din penis hur snygg hon än är och oavsett om hon hävdar att det gör bara ont först sen blir det skönt. Hon ljuger.

     

  • Anonym (Hmm)
    Fri 4 Mar 2022 16:16
    #8
    Anonym (Bondagepryl för penistortyr) skrev 2022-03-04 07:28:35 följande:

    Ser ut som en grej för penistortyr. Det långa smala röret förs in i mannens penis, så att hans kön blir penetrerat och detta gör enormt ont, det skall tydligen vara skönt också hävdas det men det är en lögn, för det är det absolut inte, utan det är enbart smärtsamt. 

    Sedan kissar (och kommer om man har sex/onanerar) man blodblandat i flera dagar och att kissa gör ont, och att komma gör så ont så att man börjar gråta.

    Tar en kvinna fram ett sånt föremål, så låt henne INTE föra in den i din penis hur snygg hon än är och oavsett om hon hävdar att det gör bara ont först sen blir det skönt. Hon ljuger.

     


    Men är det inte farligt?? Tänk om den går av! Förvånad Annars finns det ju de som njuter av smärta men näe det där är nog inget som "gemene man" skulle uppskatta...
  • Anonym (Lika)
    Fri 4 Mar 2022 20:56
    #9

    Vi har identiska sånna drinkpinnar hemma. Tror dock de är mer 20-25 cm långa och inte 35 cm. Våra är i hårdplast. 

  • Sat 5 Mar 2022 18:09
    #10

    Tack för er hjälp med spekulationer. Så här långt tror jag inte att jag hittat något svar som kan stämma... Jag har aldrig haft en så stor drinkpinne. Jag har aldrig torterat någons penis. 

    Kan det ha med stickning att göra kanske? Obestämd 

  • Sat 5 Mar 2022 18:21
    #11

    Gå med i gruppen "Vad är det för pryl?" på F.B. Jag känner som sagt igen den där pinnen, men jag dricker inte och stickar inte så det kan omöjligt ha med nåt sånt att göra.

  • Anonym (äää)
    Sat 5 Mar 2022 18:33
    #12
    Frizzles skrev 2022-03-05 18:09:18 följande:

    Tack för er hjälp med spekulationer. Så här långt tror jag inte att jag hittat något svar som kan stämma... Jag har aldrig haft en så stor drinkpinne. Jag har aldrig torterat någons penis. 

    Kan det ha med stickning att göra kanske? Obestämd 


    Nej inte stickning. Jag är stickare av stora mått och har aldrig haft något liknande. 

    Tycker lite grann att det ser ut som en sån där pinne man gjorde rent blockflöjten med när man var barn, men det ska ju vara en skåra i ena änden på såna, där man drog igenom en liten tygremsa. 
Svar på tråden Hjälp med identifiering av föremål