• Thu 10 Mar 2022 00:19
    4169 visningar
    3 svar
    3
    4169

    Ingen att gå på fotboll med!

    Hej! 


    Jag älskar fotboll och framförallt AIK. För ett par år sedan hade jag mitt tjejgäng som jag gick på VARJE match med, men inte nu längre. Saker hände som gjorde att jag inte har mitt gamla gäng kvar. Och nu saknar jag så otroligt mycket att gå på fotboll. Tänker tillbaka på alla roliga dagar på läktaren när jag sitter ensam framför tvn och titta istället. Nu undrar jag lite om någon har några tips på hur man kan hitta någon/några att gå med, och då framförallt  tjejer? Jag vet att ni kommer säga att jag ska gå dit ensam och börja prata med folk runtomkring, eller sätta mig på närmsta pub vid arenan och hoppas på det bästa. Man lär väl alltid känna folk på en match tänker ni nog nu, men det är inte riktigt så enkelt. Jag behöver liksom gå dit med någon för att känna mig bekväm. Hopps verkligen någon fattar och kan komma med tips. Kram 

  • Svar på tråden Ingen att gå på fotboll med!
  • Anonym (Tips från coache­n)
    Thu 10 Mar 2022 06:32
    #1

    Det finns garanterat nån Facebook-grupp för AIK-fans, sök dit och fråga om nån ska på matchen och vill gå gemensamt, eller håll koll på vad andra skriver. Man får ta lite initiativ :)

  • Anonym (Kvinn­a)
    Fri 3 Jun 2022 00:52
    #2

    Jag kan gå med dig

  • Anonym (D)
    Thu 9 Jun 2022 21:37
    #3
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-03 00:52:10 följande:

    Jag kan gå med dig


    Skämtar du? Tänker eftersom du är anonym
Svar på tråden Ingen att gå på fotboll med!