• MiMi123

    Elastiska flytningar efter ÄL

    Hej! 


    hade högst troligt ÄL för en vecka sedan, hade innan det äggvitesekret som startade 25/2. 1/3 började jag få molande värk och den 3/3 fick jag som en punktmarkerad värk i vänster äggstock, ökad sexlust och molande värk fortsatte.
    Detta har jag fått varje månad men att den punktmarkerade värken skiftar sida varje månad, känns verkligen som det borde vara ägget som släpper Eller vad tror ni? 
    Efter detta har jag har väldigt mycket flytningar och varit våt, flytningarna påminner och tunn filmjölk, vit och lite grumlig. Till och från har det även varit elastiska flytningar blandat i det här. 
    Tidigare har jag blivit mer åt det torra hållet efter ÄL. Kan det vara så att det är tidigt gravidsymptom eller? vet att det kan bli som elastiska flytningar efter sex och så men det har jag inte haft sedan dagen jag trodde jag hade ÄL. 

  • Svar på tråden Elastiska flytningar efter ÄL
  • MiMi123

    Nu kom (ursäkta) det ut en liten klump som likande snor, lite grumlig till färgen och gick dra ut flera cm, när jag fortsatte känna efter gick det dra ut det andra lite men sprack kanske snabbt. Kan väl inte vara ägglossning igen på dag 24 i cykeln? Nu har jag haft elastiska flytningar i två veckor(innan och efter ÄL) 

Svar på tråden Elastiska flytningar efter ÄL