• Paeonia123

    Gravid eller ej

    Hej!
    Har bim 15/3 och har testat idag och i förrgår men negativt, tror dock det kan vara lite för tidigt. Kan INTE låta bli, haha. 


    Har inga symptom, förutom att mina flytningar är helt annorlunda mot vad de brukar vara, har vanligtvis liknande ägglossningsflytningar fast klibbigare och lite mindre innan mens, nu har jag mycket mindre flytningar än jag annars brukar ha och de är ?glattare?, vattnigare liksom. Som någon kräm typ! Haha ursäkta äcklet! 


    Vad tror ni? Kan detta vara ett graviditetssymptom?

  • Svar på tråden Gravid eller ej
  • Liv00

    Varför köper du inte ett sådan clear blue testa tidigt, :)? Går att se 6 dagar innan mens ;)

  • Jelinah

    Har precis samma som du! Har också bm 15e, testat lite i veckan med olika, däribland cb nya digitala, men der visade inte gravid, har symtom som gravid.

    Fick missfall i Dec och det var då första + någonsin efter 2 års kämpande.

    Alltså heja oss! Jag kan inte heller hålla mig ???? har 2 rfsu sticka hemma som jag ev tänkte ta imorgonbitti.... 

  • Paeonia123

    Tråkigt med missfallet Jelinah, jag har också två RFSU testa tidigt hemma, tänker använda en imorgon, kan absoluuuut inte hålla mig haha. 


    Jag har känt yttepytte som svag svag mensvärk idag, men behöver inte vara något, men jag hoppas. 


    Hoppas vi båda får plus!!! 

  • Jelinah

    Men tack! <3

    Ja, men ta ett imorgon! :)

    Jag har 1 vanligt rfsu.. Såg att det stod 2 :p

    Haft molande i en vecka nu typ... Oömma bröst som jag ALLTID haft innan mens hela mitt liv.. Förutom pluset i november.. 
    Hoppet är verkligen det sista som lämnar en! 

Svar på tråden Gravid eller ej