• sofia2022

    Blödning i 5+4

    Fick i fredags en liten blödning, färskt blod. Det blödde inte mycket, räckte med trosskydd och varade bara nån timme. Nån mer som haft liknande där det har gått vägen? Super orolig Rynkar på näsan

  • Svar på tråden Blödning i 5+4
  • sofia2022
    Jag är bara jag skrev 2022-03-14 13:00:18 följande:

    Blödde mycket mer än så v.7 och det var ofarligt.


    Lever på hoppet!!!!
  • Alex1992

    Hej! Jag fick som du beskrev en liten blödning i 5+2 lite i pappret och trosskyddet som gick över lika fort. Är också väldigt orolig?men för min del så kan det vara Lutinus?tar du det med? För det gör att slemhinnorna blir sköra och lättare att få lite blödningar men man kan inte vara säker. Detta är för min del syskonförsök via FET. Med första barnet så fick jag lite blod i samband med Lutinus pinnen och allt gick bra! Längtar till vul i vecka 8 så man får svar på hur allt ligger till. Mina tester är super starka och även clearblue är +3 men jag ska ta ny test i veckan för att se ifall det fortfarande är starka test eller inte?är idag på 5+6. Har du symptom? har du tagit nya tester? 

  • sofia2022
    Alex1992 skrev 2022-03-15 10:57:47 följande:

    Hej! Jag fick som du beskrev en liten blödning i 5+2 lite i pappret och trosskyddet som gick över lika fort. Är också väldigt orolig?men för min del så kan det vara Lutinus?tar du det med? För det gör att slemhinnorna blir sköra och lättare att få lite blödningar men man kan inte vara säker. Detta är för min del syskonförsök via FET. Med första barnet så fick jag lite blod i samband med Lutinus pinnen och allt gick bra! Längtar till vul i vecka 8 så man får svar på hur allt ligger till. Mina tester är super starka och även clearblue är +3 men jag ska ta ny test i veckan för att se ifall det fortfarande är starka test eller inte?är idag på 5+6. Har du symptom? har du tagit nya tester? 


    Jag tar lutinus. Jag hade liknande i dec och då fick jag MA därav min orolighet. Mina tester är starka och i dagarna slog det om till 3 + så det känns ju i varje fall lovande, Vul nästa vecka så jag ge stå ut ett par dagar till. Jag har inte jätte mycket symtom. Känner lite illamående ibland men inte mycket. Kanske lite ömma bröst oxå. Detta test är från idag 
  • sofia2022
    sofia2022 skrev 2022-03-15 14:07:10 följande:
    Jag tar lutinus. Jag hade liknande i dec och då fick jag MA därav min orolighet. Mina tester är starka och i dagarna slog det om till 3 + så det känns ju i varje fall lovande, Vul nästa vecka så jag ge stå ut ett par dagar till. Jag har inte jätte mycket symtom. Känner lite illamående ibland men inte mycket. Kanske lite ömma bröst oxå. Detta test är från idag 
    Glömde bilden 
  • Alex1992

    Vi får hoppas det är Lutinus som spökar. Mina symptom är lite illamående som kommer då o då, kissnödig och trött. Testet ser jättebra ut, mina ser likadana ut! Hur funkar det med MA? när sjunker hcg? hade du symptom sist med? om man fått en liten blödning ska man inte blöda mer om det är missfall eller ma på gång? 

  • Jag är bara jag

    Lutinus är ett gissel! Huga, vad jag avskydde dom. Skavde och blev bruna flytningar. Så det kan mycket väl vara förklaringen. Jag kommer aldrig fatta varför de inte tar in progesteron i injektionsform istället för alla de där som ska stoppas in.

  • sofia2022
    Alex1992 skrev 2022-03-21 12:32:50 följande:

    Sofia, uppdatera gärna efter din VUL! jag har tid nästa vecka?håller tummarna för oss! 


    Tack det ska jag
Svar på tråden Blödning i 5+4