• Svar på tråden Pojke eller flicka? ????
  • Brightdiamond

    Har en Pojk sen innan och jag Tror enligt nub theory att det är en pojk där inne i magen. Detta är ifrån v.12+5, jag hade dock verkligen velat haft en flicka ????

  • mari123
    Brightdiamond skrev 2022-03-15 14:46:40 följande:

    Har en Pojk sen innan och jag Tror enligt nub theory att det är en pojk där inne i magen. Detta är ifrån v.12+5, jag hade dock verkligen velat haft en flicka ????


    Varför frågade du inte? Det kan man väl göra numer?
  • Brightdiamond

    Inte så här tidigt nej.. har Sett andra lägga ut ultraljudsbilder och just om samma fråga (kön ofta baserat på nub theory) Utan att de blivit ifrågasatta, alla har sina anledningar :)

  • mari123
    Brightdiamond skrev 2022-03-15 15:51:24 följande:

    Inte så här tidigt nej.. har Sett andra lägga ut ultraljudsbilder och just om samma fråga (kön ofta baserat på nub theory) Utan att de blivit ifrågasatta, alla har sina anledningar :)


    Okej
  • Anonym (Mm)

    Hur ser ni att det är pojke? Jag ser rak nub , mina flickor såg ut så i vecka 12.

  • Anonym (Solblomma)
    Anonym (Mm) skrev 2022-03-15 20:23:24 följande:

    Hur ser ni att det är pojke? Jag ser rak nub , mina flickor såg ut så i vecka 12.


    Blåsans läge, vinkeln på nuben i förhållande till ryggraden, plus "stacking". 100 % pojke.
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Solblomma) skrev 2022-03-15 20:24:49 följande:
    Blåsans läge, vinkeln på nuben i förhållande till ryggraden, plus "stacking". 100 % pojke.
    Jaha nu ser jag vad du menar. Kan vara pojke detta då 
  • Brightdiamond


    Det konstiga är att det var precis nyss en som hade kollat igenom videon långsamt som jag ej kan lägga ut här konstigt nog Och hon ser en tjej nub Genom videon, så jag bifogar den bilden från videon, och hur kan det vara så stor skillnad och vad är rätt?:p 
  • Anonym (Mm)
    Brightdiamond skrev 2022-03-15 22:02:30 följande:


    Det konstiga är att det var precis nyss en som hade kollat igenom videon långsamt som jag ej kan lägga ut här konstigt nog Och hon ser en tjej nub Genom videon, så jag bifogar den bilden från videon, och hur kan det vara så stor skillnad och vad är rätt?:p 

    Hm, här ser jag också tjejnub, så spännande detta är. Kommer du ta reda på könet via Rul?


    När jag blev gravid andra gången trodde jag verkligen att det var pojke, min magkänsla var så otroligt stark och jag kallade bebisen för han i 9 månader, ut kom flicka som från första sekund var älskad. Jag var dock lite orolig hur allt kommer gå ifall min magkänsla inte stämde och jag i smyg önskade att få uppleva en av varje. Nu spelar det absolut ingen roll men jag gick runt och tänkte på könet på bebisen i 9 månader. 

  • Brightdiamond

    jag kommer absolut ta reda på kön, kan inte låta bli, man blir ju tokig av att inte veta känner jag :p 

    åh känner lite igen mig, jag har en son på 1 år nu aå jag skulle vilja ha en tjej också men det är klart man blir glad oavsett men trots alla pojk Gissningar på en annan sida så går man och hoppas ändå och det är väl det som blir så fruktansvärt jobbigt när man verkligen vill något :/ 
    det blir ett barn iallafall och tur är ju det :D

  • Anonym (Solblomma)
    Brightdiamond skrev 2022-03-15 22:02:30 följande:


    Det konstiga är att det var precis nyss en som hade kollat igenom videon långsamt som jag ej kan lägga ut här konstigt nog Och hon ser en tjej nub Genom videon, så jag bifogar den bilden från videon, och hur kan det vara så stor skillnad och vad är rätt?:p 
    Tycker mig se stacking på nuben även här.
  • Anonym (Nub)
    Brightdiamond skrev 2022-03-15 22:02:30 följande:


    Det konstiga är att det var precis nyss en som hade kollat igenom videon långsamt som jag ej kan lägga ut här konstigt nog Och hon ser en tjej nub Genom videon, så jag bifogar den bilden från videon, och hur kan det vara så stor skillnad och vad är rätt?:p 
    Om du är vecka 12+6 eller mer tjej men är det innan 12+6 så har den tid att resa sig och bli en pojke. 
Svar på tråden Pojke eller flicka? ????