• Littlemisssunshinee

    Graviditetssymtom utan +?

    Hej alla!
    Jag är på BIM +9 och mensen har fortfarande inte visat sig... Brukar aldrig vara sen mer än en vecka! Tog graviditetstest i måndags som visade negativt, även igår. Det kliar som SJUTTON i fiffi och det gör att jag knappt kan gå normalt, sedan fick jag även vita flytningar idag som jag annars aldrig får. Har mått illa nästan konstant i en veckas tid, fick nästan gå av bussen härom dan och spy men lyckades hålla mig.

    Vad tror ni? Är det graviditetssymtom utan att plusset visat sig eller är det något annat? Solig

  • Svar på tråden Graviditetssymtom utan +?
  • Symetrical
    Littlemisssunshinee skrev 2022-03-21 07:23:56 följande:

    Nu är mensen 2 veckor sen och jag tog ett test, jag ser ett svagt streck?? Kan ni hjälpa mig tydaFörvånad


    Det där tolkar jag som svagt positivt! Vågar mig på ett försiktigt grattis!
  • Littlemisssunshinee
    Symetrical skrev 2022-03-21 07:29:39 följande:
    Det där tolkar jag som svagt positivt! Vågar mig på ett försiktigt grattis!
    Åh tack! Får köpa ett digitalt idag för att bli helt säker då Förvånad 
  • Symetrical
    Littlemisssunshinee skrev 2022-03-21 07:31:58 följande:
    Åh tack! Får köpa ett digitalt idag för att bli helt säker då Förvånad 
    Gör det! Uppdatera när du tagit det :D
  • Littlemisssunshinee
    Symetrical skrev 2022-03-21 09:17:49 följande:
    Gör det! Uppdatera när du tagit det :D
    Nej men nu vet jag inte vad som händer, RFSU:s testa tidigt visar svagt streck, men negativt på självtestet och det digitala? Förvånad
  • Anonym (Mm)

    Tyvärr är testen från rfsu riktigt dåliga, vissa har fått svaga streck genom att doppa i vatten bara.

  • Littlemisssunshinee
    Anonym (Mm) skrev 2022-03-21 12:10:27 följande:

    Tyvärr är testen från rfsu riktigt dåliga, vissa har fått svaga streck genom att doppa i vatten bara.


    Åh nej vad tråkigt Obestämd så missvisande ju!
  • Symetrical
    Littlemisssunshinee skrev 2022-03-21 11:32:02 följande:
    Nej men nu vet jag inte vad som händer, RFSU:s testa tidigt visar svagt streck, men negativt på självtestet och det digitala? Förvånad
    Kan helt enkelt vara så att Hedh inte är högt nog för att detekteras på vanligt test och digitalt, vilka mäter från 25 umol, medan det tidiga testet väl mäter från typ 10..?
  • Littlemisssunshinee
    Symetrical skrev 2022-03-21 13:41:21 följande:
    Kan helt enkelt vara så att Hedh inte är högt nog för att detekteras på vanligt test och digitalt, vilka mäter från 25 umol, medan det tidiga testet väl mäter från typ 10..?
    Ja så kan det ju vara! Försökt se vilka olika nivåer de olika testen mäter vid men står bara "vid tillräckligt hög vi var hcg" typ Rynkar på näsan
  • Symetrical
    Littlemisssunshinee skrev 2022-03-21 15:55:42 följande:
    Ja så kan det ju vara! Försökt se vilka olika nivåer de olika testen mäter vid men står bara "vid tillräckligt hög vi var hcg" typ Rynkar på näsan
    Har du fler testa tidigt? Isf kan du ju ta nytt imorgon eller i övermorgon och se om det ökat :)
  • Littlemisssunshinee
    Symetrical skrev 2022-03-21 17:27:54 följande:
    Har du fler testa tidigt? Isf kan du ju ta nytt imorgon eller i övermorgon och se om det ökat :)
    Jag har två kvar så kommer ta ett imorgon bitti också, minst Kräks
  • Jag är bara jag

    Jag vill inte låta pessimistisk, men om du vare sig fått plus eller mens på en vecka till tycker jag du ska gå till en gynläkare och göra VUL för att se var i cykeln du befinner dig. Slösa inte mer test imorron. Försök vänta 2 dagar till.

  • Littlemisssunshinee
    Jag är bara jag skrev 2022-03-21 18:34:06 följande:

    Jag vill inte låta pessimistisk, men om du vare sig fått plus eller mens på en vecka till tycker jag du ska gå till en gynläkare och göra VUL för att se var i cykeln du befinner dig. Slösa inte mer test imorron. Försök vänta 2 dagar till.


    Ja det låter smart Cool
  • Littlemisssunshinee
    Anonym (Cc) skrev 2022-03-27 20:36:08 följande:
    Hur har det gått? 
    Fortfarande ingen mens på BIM +21, inga positiva test heller Gråter så vet inte riktigt vad som händer:((
  • Dalkulla17

    Hej!

    Jag är i precis samma situation. Är på cykeldag 54 idag utan mens och positiva gravtest.

    Står i kö för att komma till gyn och undersökas men väntetiden är minst tre månader.. 

    Jag hade 10 positiva graviditetstest i följd (CB glad gubbe) och gissar att det hände för att min kropp försöker släppa ägg men inte lyckas. Men hoppet är ju det sista som överger så jag hoppas såklart på att få ett positivt test. Jag testar en gång i veckan och hittills bara testat med rfsu-stickor. Tänker att jag kanske byter märke på testerna till nästa veckas rest. Drömmer

  • Kahloromni


    Det kanske är ett plus? Tog det nu på eftermiddagen syns mer i verklighet.. bim imorgon, har försökt nu i två år!
    någon som vill hjälpa och tyda?
Svar på tråden Graviditetssymtom utan +?