• Mnhol

    Blodstrimmor i flytning

    En fundering jag har som blodstrimmor i flytningarna. Ibland rosa flytningar. Känner mig så jäkla nervös då jag tidigare fått tidigt missfall. Men då var det rosa flytningar som övergick till mens. Denna gång kommer det & går vissa dagar inget vissa dagar mer. Men sist hade jag en blodstrimmor i. Nån som haft/har lika? 

  • Svar på tråden Blodstrimmor i flytning
  • Ebo88

    Ja, i stort sett alla graviditeter. har inte bara vart blodstrimmor jag under typ 10 veckors tid så har det pendlat från blodstrimmor / rosa flytningar / blod etc.

    1 gång, graviditet nr 3 blev det ett ma i v.9.

    är inne på 5e graviditeten 

  • Anonym (Gasell)

    Jag har haft så i 3 av 5 graviditeter. Allt från rosa, brunt och rött. Har till och med runnit blod vid några tillfällen. Alla 3 graviditeterna gick bra. När jag fick MA så blödde jag inte en droppe. 


    I min senaste graviditet så hade jag blodblandade flytningar/rosa flytningar från v 6-11, sen igen v 17 och 21. Allt gick toppen ändå och de hittade aldrig någon orsak trots flertalet vul. Hon är snart 3 veckor gammal. 

  • Mnhol
    Ebo88 skrev 2022-03-20 16:45:42 följande:

    Ja, i stort sett alla graviditeter. har inte bara vart blodstrimmor jag under typ 10 veckors tid så har det pendlat från blodstrimmor / rosa flytningar / blod etc.

    1 gång, graviditet nr 3 blev det ett ma i v.9.

    är inne på 5e graviditeten 


    Åh tack för pepp! Får nästan tårarna i ögonen när man hör att det gått bra så många gånger för dig. Tack detta behövde jag nu. <3 Får hålla tummarna det går vägen här också. Tack
  • Mnhol
    Anonym (Gasell) skrev 2022-03-20 21:05:06 följande:

    Jag har haft så i 3 av 5 graviditeter. Allt från rosa, brunt och rött. Har till och med runnit blod vid några tillfällen. Alla 3 graviditeterna gick bra. När jag fick MA så blödde jag inte en droppe. 


    I min senaste graviditet så hade jag blodblandade flytningar/rosa flytningar från v 6-11, sen igen v 17 och 21. Allt gick toppen ändå och de hittade aldrig någon orsak trots flertalet vul. Hon är snart 3 veckor gammal. 


    Tusen tack för du tog dig tid att skriva! Som jag skrev till hon ovanför, får nästan tårarna i ögonen nu när jag läser att det gått bra för er, känner jag får pepp nu att hoppas ännu mer tack <3
Svar på tråden Blodstrimmor i flytning