• SN Samson

Advokat som förstår narcissism !

Hej ,
    Har en konstant rädsla och oro för min narcissistiska ex fru. Hon har anmält mig för våldtäkt , misshandel och fortsätter i detta spår att jag har övergivit och lurat henne. Trotts att allt är exakt tvärtom. Det är otroligt avgift för mig som man att bevisa och hävda min rätt. Tacksam för alla rekommendationer med erfaren advokat som förstår och ser genom det narcissistiska spelet. 

ställ gärna frågor och funderingar så svarar jag. 

som ni förstå så brottas jag med tillisbrist och tappat helt förmågan om vem jag kan lita på .  

• Svar på tråden Advokat som förstår narcissism !
  • Anonym (Jur)
    SN Samson skrev 2022-03-23 08:48:27 följande:
    Advokat som förstår narcissism !

Hej ,
    Har en konstant rädsla och oro för min narcissistiska ex fru. Hon har anmält mig för våldtäkt , misshandel och fortsätter i detta spår att jag har övergivit och lurat henne. Trotts att allt är exakt tvärtom. Det är otroligt avgift för mig som man att bevisa och hävda min rätt. Tacksam för alla rekommendationer med erfaren advokat som förstår och ser genom det narcissistiska spelet. 

ställ gärna frågor och funderingar så svarar jag. 

som ni förstå så brottas jag med tillisbrist och tappat helt förmågan om vem jag kan lita på .  

I första hand ta en advokat där du bor. Allt blir mycket enklare då. Domstolen kommer tildela dig en. Litar du inte på den advokaten kan du välja en anna men gör det snabbt.

Det är inte ett absolut krav men utan vittnen, dokumenterade skador, teknisk bevisning blir det svårt med en fällande dom.
  • Anonym (Fråga)

Varför behöver du en advokat? Vill du stämma henne?  vad i så fall? Viktigt att veta då alla advokater har sina speciella områden som de är bra på.

• Anonym (Jur)
    Anonym (Fråga) skrev 2022-03-23 09:24:54 följande:

Varför behöver du en advokat? Vill du stämma henne?  vad i så fall? Viktigt att veta då alla advokater har sina speciella områden som de är bra på.

Är man misstänkt för ett brott behöver man och har rätt till advokat
Svar på tråden Advokat som förstår narcissism !