• Anonym (Guppi)

När någon spanar in din partner…

Hur reagerar du när någon annan spanar in eller försöker ragga på din partner? Blir du arg, svartsjuk eller nöjd över att fler är intresserade men att hen ändå är din!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När någon spanar in din partner…
  • Anonym (eee)

inget av dina alternativ tror jag. 

• Anonym (Dahlia)

Det beror väl på.

Stor skillnad på att spana in uppskattande och att köra upp tuttarna i nacken på min man när hon är damfrisor och han har vigselring på sig. Då blev jag arg.

• Fjäril kär

Reagerar inte särskilt mycket faktiskt. Noterar mest att "jaha på så sätt" och så var det med det.. 

Jag är rätt chill på sånt där. 

• Anonym (Inget)

Jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Jag vet att jag inte behöver oroa mig och jag vet inte varför jag skulle känna mig smickrad? För att jag har den goda smaken att gilla någon som andra också gillar eller för att jag kan få en person som andra också kan vara attraherad av? Nej, jag fokuserar på mitt liv och inte på vad andra gör, det tjänar både jag och mitt förhållande på.

• Anonym (Gör de väl på alla?)
    Anonym (Dahlia) skrev 2022-03-26 11:52:30 följande:

Det beror väl på.

Stor skillnad på att spana in uppskattande och att köra upp tuttarna i nacken på min man när hon är damfrisor och han har vigselring på sig. Då blev jag arg.

Att pressa tuttarna mot gör de väl på alla? Jag är kvinna men jag tror aldrig jag blivit klippt av någon kvinnlig frisör utan att få tuttarna pressade mot mig. Det är nog mest en grej den yrkesgruppen gör som en slags ritual under klippningen än för att ragga. Pressa tuttarna mot kunden, slentrian-rituella sextrakasserier som man måste stå ut med vid ett frisörbesök. Ingår i upplevelsen.
  • Tecum
    Anonym (Gör de väl på alla?) skrev 2022-03-26 12:57:56 följande:
    Att pressa tuttarna mot gör de väl på alla? Jag är kvinna men jag tror aldrig jag blivit klippt av någon kvinnlig frisör utan att få tuttarna pressade mot mig. Det är nog mest en grej den yrkesgruppen gör som en slags ritual under klippningen än för att ragga. Pressa tuttarna mot kunden, slentrian-rituella sextrakasserier som man måste stå ut med vid ett frisörbesök. Ingår i upplevelsen.
    What? Jag har en kvinnlig frisör men hon pressar inga tuttar trots att hon har de rent fysiska förutsättningarna Inte tandläkaren heller trots att en del säger att det är vanligt. 
    Måste vara något allvarligt fel på mig...
  • Anonym (Dahlia)
    Anonym (Gör de väl på alla?) skrev 2022-03-26 12:57:56 följande:
    Eh nej, det händer definitivt inte i alla fall. Och det är inte alla frisörer som stoppar glitter i håret på en medelålders karl heller "för att det är jul" medan de skrattar och fånar sig.
  • Anonym (Gör de väl på alla?)
    Tecum skrev 2022-03-26 13:46:43 följande:
    What? Jag har en kvinnlig frisör men hon pressar inga tuttar trots att hon har de rent fysiska förutsättningarna Inte tandläkaren heller trots att en del säger att det är vanligt. 
    Måste vara något allvarligt fel på mig...
    Du kanske ser ut som någon som skulle uppskatta att få tuttar pressade mot dig, vilket skulle förta grejen med att tutt-trakassera kunden. 
  • Tecum
    Anonym (Gör de väl på alla?) skrev 2022-03-26 14:40:48 följande:
    Du kanske ser ut som någon som skulle uppskatta att få tuttar pressade mot dig, vilket skulle förta grejen med att tutt-trakassera kunden. 
    Jag hade inte upplevt det som trakasserier, det har du rätt i...

Eller är det du som utstrålar något som gör att andra kvinnor vill trakassera dig?
  • Anonym (J)

Kan inte rösta. Bryr mig inte. 

• Anonym (Pinsamt)

Jag märker då å då hur karlar spanar in mig när deras partner är med å det är så pinsamt, får cringekänsla å typ skäms.

Jag skulle aldrig spana in nån som har partnern bredvid, av respekt för den respektive, så osmakligt.

• Anonym (MR klister)

Visst händer det att både jag och min flickvän blir inspande....
    Jag är 42 och 15 år äldre än henne, konstigt nog är det oftast fula män eller gubbar som spanar in henne och unga tjejer i 20 årsåldern som spanar in mig. 
    Vi har märkt detta båda två.

Kam våra att det är dessa kategorier som är osmidigast i sitt sparande och därför märker man det...? Tungan ute

• Mimosa86

Det är väl bara kul! Lite konkurrens är alltid spännande och alltid lika roliga att visa hur chanslösa dessa damer är ;) 

• Anonym (Fjol)

Äh. Spelar ingen roll. Det är ju hans reaktion som är det som betyder något. 

Men om han skulle göra något så ja-då vet man ju. Då är det ju dags att gå. 

Att gå runt och svara svartsjuk är inte konstruktivt någonstans. Det är en mycket ful och otäck känsla. 

• Anonym (L)

Ser ofta andra män bara blickar på min frus väl tilltagna rumpa.  Jag blir nog bara road och tänker typ 
    Keep on dreamin, denna sexbomb är min och endast min.

• Anonym (Hönan Bertil)

Jag är förvirrad.
    I alternativen ser man kvinna, man, hen.
    Vad är det som gäller?Förvånad

• Akroman

Jag blir glad när någon, man eller kvinna, spanar in min snygga, sexiga fru. Har frun dessutom klätt sig i något lite mer utmanande så gillar jag nog uppmärksamheten hon skapar än mer. Jag uppmuntrar gärna att andra flirtar lite med henne, jag vet att det gör både henne och mig upphetsad.
    Jag blir ganska ofta själv taggad på, dock nästan aldrig när frun är med, men jag berättar alltid och då blir hon stolt?ibland lite kåt?..så sammantaget gör den där uppmärksamheten gott och är kul. 

• Anonym (Q)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-03-27 10:48:14 följande:

Visst händer det att både jag och min flickvän blir inspande....
    Jag är 42 och 15 år äldre än henne, konstigt nog är det oftast fula män eller gubbar som spanar in henne och unga tjejer i 20 årsåldern som spanar in mig. 
    Vi har märkt detta båda två.

Kam våra att det är dessa kategorier som är osmidigast i sitt sparande och därför märker man det...? Tungan ute

Du visar ju att du gillar yngre och hon äldre, så då är det väl inte konstigt att det blir så.
  • Anonym (anonym)

Jag kan bli allt på en gång. Det beror lite på om jag ser kvinnan som ett réellt hot, eller inte. Det är kluvet, för å ena sidan vill man såklart ha sin man ifred - men man skulle å andra sidan inte vilja ha en man, som absolut ingen annan kvinna på jorden skulle vilja ta i med tång...

...och även från andra hållet är det kluvet. Man avskyr och föraktar kvinnor, som stjäl andras män - och särskilt om det finns barn med i bilden. Men blir man själv kär i en gift familjeman - ja då blir det genast lite annorlunda. Den starka känslan av samhörighet med honom, gör att man känner att detta nog var stiftat i himlen, att det var meant to be, och att hans äktenskap följaktligen var ett misstag. Man ser det ju även på alla fel som frun har...

Svar på tråden När någon spanar in din partner…