• Pilsner600

Gå ner i vikt utan att sluta med antidepp

2019 började jag äta sertralin. När jag trappade upp gick jag ner över 10 kilo för jag tappade matlusten och kunde promenera i timmar. jag landade på max dos (200mg) dagligen och 45 gram mirtazapin varje kväll och efter ett år började jag gå upp i vikt. är 170 lång och min startvikt va 68 kg och jag stannade på 85 kilo?  tyckte att jag åt samma som innan och försökte ta mig ut varje dag..vet inte hur jag gick upp 17 kilo ?! Innan tränade jag inte men hade ett väldigt fysiskt jobb. jag fick nog och började började ta promenader varje dag hela januari och i februari och tänkte om jag klarar av att gå varje dag så köper jag ett gymkort! 21 februari började jag gymma och ändra allt med min kost. sen dess till idag har jag haft två vilodagar. under en månad när jag vägde mig hade jag inte gått ner ett enda gram?.kändes hopplöst! jag ville inte sluta med mina antidepp men jag känner inte igen mig själv...det som fortsatte motivera mig va att jag började känna mig stark igen..jag bokade en tid för att testa på ?när dem dammsuger kroppen? fick höra att jag va svullen pga lymfkörtlarn. (jag hade mkt vätska i mig) speciellt på låren och magen.min kropp va i desperat behov utan cirkulation.. jag kunde nästan känna att det va igenkloggat, att det satt en kork ngnstans. jag hade inte råd att köpa flera behandlingar. sååå jag testa att ta min dammsugare jag har hemma och sög i cirklar på både mage och  lår sen gick jag till gymmet/simmade..kände att jag svettades mkt mer och va Konstant törstig. har fortsatt och när jag ställde mig på vågen idag hade jag äntligen börjat gått ner i vikt!!  Efter mer än 2 månader av hård träning och strikt diet utan att sluta med mina antidepp! fan vad omöjligt det kändes där ett tag! ..men vill dela med mig för alla som kanske känner samma sak som mig och går igenom det. förlåt för jätte långt inlägg ville få med så mkt som möjligt! 

• Svar på tråden Gå ner i vikt utan att sluta med antidepp
  • Anonym (Blomman)

Dammsugaren? Finns massage som ger liknande effekt. Kan du ju testa också

Svar på tråden Gå ner i vikt utan att sluta med antidepp