• Finlandssvensk

    Present babyshower?

    Hej!
    Sent började det planeras för en babyshower. Nu ska alla ha med varsin present, jag är van att man samlar ihop till en.
    Dessutom så har jag börjat fylla en korg med bra att ha saker som vi (familjen alltså) ska ge till båda föräldrar och bebisen. 
    Men nu måste jag alltså ha en present... Vad ska jag hitta på? Alla ska baka till babyshowern också och jag har som sagt börjat fylla en korg vi ska ge när barnet kommit. Dessutom är hon vi firar ingen nära till mig på det sättet, det är sambon som är nära vän med hennes sambo.
    Vad ska jag köpa? Nån som har förslag?

  • Svar på tråden Present babyshower?
  • Anonym (x)
    Finlandssvensk skrev 2022-03-29 12:54:28 följande:
    Present babyshower?

    Hej!
    Sent började det planeras för en babyshower. Nu ska alla ha med varsin present, jag är van att man samlar ihop till en.
    Dessutom så har jag börjat fylla en korg med bra att ha saker som vi (familjen alltså) ska ge till båda föräldrar och bebisen. 
    Men nu måste jag alltså ha en present... Vad ska jag hitta på? Alla ska baka till babyshowern också och jag har som sagt börjat fylla en korg vi ska ge när barnet kommit. Dessutom är hon vi firar ingen nära till mig på det sättet, det är sambon som är nära vän med hennes sambo.
    Vad ska jag köpa? Nån som har förslag?


    Jag förstår inte, du kan väl bara ta någon av sakerna du tänkt lägga i korgen och ge henne. Annars, så köp ett klädesplagg.
  • Gameofthrones

    Ett pkt blöjor, presentkort på matbutik, babykläder det finns unisex, om man föredrar det. Köp lite olika storlekar babyn växer väldigt snabbt, babyfilt, lapptäcke, kramdjur,

    Bara för ha lite kul med föräldrarna, köp kaffe och snygga takeaway muggar termosaktiga. Många, föräldrar dricker kaffe. Köp mugghållare till barnvagn :)
    Det kommer uppskattas

  • Gameofthrones

    Köpte mugghållare och termosmugg det var de första jag tänkte på 

Svar på tråden Present babyshower?