• Anonym (Salle45)

Min fru ska träffa annan man för sex?

Det är så att jag och min fru är i 40 års ålder och varit lycklig gifta i 20 år.
    Jag har haft fantasier att min fru ligger med andra män i 10 år, Har pratat om det med henne men hon har vägrat göra det och tyckt det var sjukt beteende och jag har accepterat att hon inte vill, Men allt åren gick så kom det mer snack om andra män i sängen och jag upplevde att min fru blev mer och mer kåt av tanken på det och hon började prata allt mer i sängen hur skönt det skulle vara men att någon annan knullade henne..
    Efter några år kom det fram att hon kunde tänka sig att ligga ensam med någon snygg man hon är tänd på, fast inte tillsammans med mig och i trekant.

Sedan några månader tillbaka har hon börjat chatta med andra män på olika sidor och börjat byta bilder, Hon tycker att det känns konstigt men är oerhörd spännande, sexet har blivit mycket bättre sedan dess, aldrig upplevt att hon har varit så tidigare blöt och kåt som nu när hon börjat chatta och utbytta nakenbilder.
    Sedan några veckor tillbaka har hon börjat skriva med 15 år äldre man som ser bra ut och det har gått så långt att dem har varit på träff tillsammans och kysst varandra, jag känner mig inte det minsta svartsjuk, är oerhört glad för hennes skull då hon gifte sig ung med mig och har bara haft sex med mig i hela sitt liv.
    Jag älskar min fru av hela mitt hjärta och det är nog en av orsakerna att jag vill att hon ska ha sex med andra män och testa saker i livet innan man blir för gammal. Nu börjar det närma sig att hon ska träffa den andra mannen ensam på hotellet och ha sex. Min fru är 40 år och ser väldigt bra ut och är attraktiv, den andra mannen har fru och barn och utifrån den konversationen jag sett så verkar han få känslor för min fru som ser jättebra ut och är 15 år yngre, han pratar mycket hur olycklig han är sitt förhållande och vill skiljas och starta nytt liv med min fru, konstigt kan jag tycka att man skriver så redan efter några veckor chattande.
    Jag har frågat min fru hur hon känner och hon säger att hon besvarar hans kärlek i chatten då hon är jätte tänd på honom och han verkar vara en fin man och att det känns bra med uppskattning hon får av honom men att hon inte är alls kär i han. Hon säger att hon älskar mig och att hon gör det här för min skull och skulle aldrig vara otrogen mot mig om jag inte ville det och har aldrig haft det i sina tankar förrän jag började prata om mina fantasier. Som jag skrev tidigare så är jätteglad för hennes skull att hon känner fjärilar i magen efter 20 års förhållande och att hon ska ha sex med annan man som hon går igång på. 
    Ju närmare tiden närmar sig för deras träff börjar mer och mer tänka på om det här kan påverka våra förhållande åt det negativa i längden. Jag vet att jag är inte svartsjuk kommer älska henne ännu mer, men är osäker hur hon kommer att ta det efter att hon varit med honom? tänk om hon blir kär i honom och vill skiljas??  man kan inte precis styra över känslor. vi har pratat om det och hon försäkrar mig att det inte kommer vara något mellan honom och henne då dem är i olika faser i livet. Skulle tycka att vore jättetråkigt om vi separerade då jag själv insisterade på att hon ska träffa någon.
    Har ni varit i samma situation? hur har det gått för er? 
  • Svar på tråden Min fru ska träffa annan man för sex?
  • Anonym (Lustfyllt par)

Vi har som regel att när vi träffar någon annan så ska det vara helt klart att det är en extra och aldrig kommer vara mer. Försöker extrapersonen ändå så ska det avbrytas och den personen är sen totalt borträknad och får inte träffa den av oss det berör. 

• Anonym (ax)
    Anonym (Salle45) skrev 2022-03-31 08:39:28 följande:
    Min fru ska träffa annan man för sex?
    förmodligen
  • Anonym (Våga)
    Anonym (M40) skrev 2022-09-07 20:47:16 följande:
    Jag tycker det låter lite konstigt de regler som din kille satte upp, dels att han vill se dig ligga med någon annan och att han går igång på det men samtidigt får du inte göra vissa saker. Visst, kondom kan jag förstå med en ny partner men om man nu tillåter någon ha sex, varför begränsa så det blir svårt att utföra? Ger man tillåtelse detta måste det mycket till innan man begränsar hur det ska gå till. Sedan tycker jag reglerna är till för att följas och att man kommunicerar, annars går det nog snabbt utför och man kan inte lita på varandra. Han måste jobba med sig själv tänker jag. 
    Jag håller med dig. Det låter mycket konstigt med de regler som dom beskriver. Det förstör ju deras njutning om de hela tiden ska tänka på och undvika att bryta mot alla de uppsatta reglerna. Sex måste utgå från stundens känslor för de som är involverade.
    De enda regler vi (tillsammans) har satt upp är att det inte får finnas våldsinslag eller annat extremt som inte hör samman med sex.
    Och jag vet att det de gör är vad hon i stunden känner för och njuter av, även om det är kyssar eller sex utan kondom. För mig är det inget annat än en del av deras sex.
  • Anonym (Nyfiken man)

TS hur gick det??

• Anonym (M40)

Precis - TS hur går/gick det?

• felicityporter

Jag tror att det här lilla projektet gick helt åt helvete. Tror nog TS insåg att det var stor risk för detta redan när han skrev sitt första inlägg.

• AndersAnd

Vi gjorde något liknande, och det gick åt skogen.
    Hon började att köra sitt eget race och träffade andra utan min vetskap.
    Mitt råd; Lägg ner!

• Anonym (A 2)
    felicityporter skrev 2025-10-16 00:40:28 följande:

Jag tror att det här lilla projektet gick helt åt helvete. Tror nog TS insåg att det var stor risk för detta redan när han skrev sitt första inlägg.

Förmodligen.
  • Anonym (M40)
    AndersAnd skrev 2025-10-20 13:18:11 följande:

Mitt råd; Lägg ner!

Hur var er dialog? Hade ni ett bra och kommunikativt förhållande innan ni (hon) började träffa andra? Följde hon inte era överenskommelser? 
  • Anonym (Salle45)
    Hej
    Hittade den här tråden av en slump, visste inte att den var aktiv fortfarande 😀
    Tänkte bara uppdatera lite hur det gått sedan dess.

Kort sagt ? allt gick bra. Vi tog det lugnt, pratade mycket och satte upp tydliga regler och gränser. Det har gjort att både jag och min fru känner oss tryggare och mer öppna med varandra än tidigare. Min fru är mycket lyckligare kvinna idag än hon var innan och är glad att hon fått uppleva och utforska saker som hon kunde bara drömma om 😀

Under de här åren har vi testat lite olika saker, både tillsammans och var för sig, varit på klubb några gånger men inte fastnat direkt för det.
    Vi har hela tiden haft full öppenhet och respekt som grund. Vi pratar alltid efteråt om hur det kändes och vad vi tyckte, och det har gjort att vi blivit ännu närmare som par.

Det vi kommit fram till är att det här fungerar för oss ? så länge känslor, kommunikation och respekt är på plats.
    Vi blandar inte in känslor i det, visst ska man ha attraktion och kåthet på personen man ska ligga med. Men har satt tydliga gränser att personen hon eller jag träffar ska sållar bort direkt ifall dem vill något mer än bara sex.
    Under dem här år har frun träffat några killar som hon har legat med och två av dem har varit återkommande där dem träffats i flera månader, kanske ca en gång i månaden.sedan brukar det rinna ut i sanden då spänningen försvinner med tiden.

Ville bara dela det som en liten uppföljning, ifall någon som läser tråden idag undrar hur det kan gå när man pratar öppet och är ärlig i sin relation.

Så ni som undrar och går i samma tankar och vill testa att ta in extra personer i sängen är mitt råd kör på 😀. Prata bara noga innan vad som gäller och var ni ska sätta gränser.
    Ni som har testat och vars förhållande sprack så har ni nog inte haft starka förhållande och ni skulle gå skillnad vägar oavset om ni testat eller inte.
  • Anonym (Sjukt)

Du är troligen sjuk eller vet inte vad du vill. Hur kan du säga att du älskar henne och samtidigt lämna henne knulla med andra män? Man får vara sjuk för att agera så där. Det betyder att du inte gör henne effekt länge. Hon älskar inte dig. 
    Varför kommer du gnälla nu att hon ska lämna dig? 
    Du borde inte agera så där. 

• Anonym (M40)
    Anonym (Sjukt) skrev 2025-10-26 00:29:36 följande:

Du är troligen sjuk eller vet inte vad du vill. Hur kan du säga att du älskar henne och samtidigt lämna henne knulla med andra män? Man får vara sjuk för att agera så där. Det betyder att du inte gör henne effekt länge. Hon älskar inte dig. 
    Varför kommer du gnälla nu att hon ska lämna dig? 
    Du borde inte agera så där. 

Man kan väl älska någon även om man inte har sex med varandra? Tänk förälder/barn relation. Så varför skulle man inte kunna älska sin partner även om han eller hon har sex med någon annan? Jag älskar min sambo men skulle även älska att se henne just ha sex med någon annan. Sjuk? Nja, jag är lite förkyld idag men annars fullt frisk. 
  • Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (Salle45) skrev 2025-10-25 22:49:31 följande:
    Hej

Kort sagt ? allt gick bra. Vi tog det lugnt, pratade mycket och satte upp tydliga regler och gränser. Det har gjort att både jag och min fru känner oss tryggare och mer öppna med varandra än tidigare. Min fru är mycket lyckligare kvinna idag än hon var innan och är glad att hon fått uppleva och utforska saker som hon kunde bara drömma om 😀

Under de här åren har vi testat lite olika saker, både tillsammans och var för sig, varit på klubb några gånger men inte fastnat direkt för det.
    Vi har hela tiden haft full öppenhet och respekt som grund. Vi pratar alltid efteråt om hur det kändes och vad vi tyckte, och det har gjort att vi blivit ännu närmare som par.

Det vi kommit fram till är att det här fungerar för oss ? så länge känslor, kommunikation och respekt är på plats.
    Vi blandar inte in känslor i det, visst ska man ha attraktion och kåthet på personen man ska ligga med. Men har satt tydliga gränser att personen hon eller jag träffar ska sållar bort direkt ifall dem vill något mer än bara sex.
    Under dem här år har frun träffat några killar som hon har legat med och två av dem har varit återkommande där dem träffats i flera månader, kanske ca en gång i månaden.sedan brukar det rinna ut i sanden då spänningen försvinner med tiden.
    Ville bara dela det som en liten uppföljning, ifall någon som läser tråden idag undrar hur det kan gå när man pratar öppet och är ärlig i sin relation.

Så ni som undrar och går i samma tankar och vill testa att ta in extra personer i sängen är mitt råd kör på 😀. Prata bara noga innan vad som gäller och var ni ska sätta gränser.
    Ni som har testat och vars förhållande sprack så har ni nog inte haft starka förhållande och ni skulle gå skillnad vägar oavset om ni testat eller inte.

Tack för uppdateringen! Roligt att höra att allt gick bra!! 

Tror det är många (män särskilt) som är rätt avundsjuka på ert förhållande och sex liv!!! 

• AndersAnd

Börja inte med detta. Det kan lätt eskalera och hon kör sitt eget race bakom din rygg. Har egen erfarenhet av detta.

• Anonym (Äkta kärlek motstår allt)
    AndersAnd skrev 2025-10-20 13:18:11 följande:

Mitt råd; Lägg ner!

Om det gick åt skogen så hade det ju gått åt skogen i vilket fall, det hade varit oundvikligt att det gått åt skogen förr eller senare.
    Och då var det ju bättre att det skedde förr än senare.

Om äktenskapet går åt skogen för att hon träffar en annan för sex (eller flera) så är det ju fullkomligt uppenbart att den äkta djupa kärleken och den stabila grunden för den ömsesidiga kärleksrelationen fanns inte där.

Om djup och äkta kärlek råder mellan parterna, om den stabila grunden finns i kärleksrelationen, så går inte relationen åt skogen bara för att man har sex med en älskare (eller flera),
    det går inte åt skogen ens om sexet skulle leda fram till tillfällig blixtförälskelse eller vissa heta känslor av något slag.

Om kärleken är djup och äkta, och relationen är helt rätt, så går det inte åt skogen.
  • Anonym (Äkta kärlek motstår allt)
    Anonym (Salle45) skrev 2025-10-25 22:49:31 följande:
    Hej

Tack för uppdateringen och tack för att du delar med dig på ett så positivt sätt hur ni valt leva ert liv och att ni är lyckliga med det.

Skit i alla avundsjuka och extremt trångsynta som tummar ned.
    Vissa verkar inbilla sig att de påverkas negativt av att ni är lyckliga och att ert sätt att leva ert liv skulle påverka dem negativt på något sätt.

Vi har sedan mer än tio år valt att leva på liknande sätt som ni, med underbara äventyr och upplevelser, vi har roligt och är lyckliga, vår kärlek och närhet till varandra, och vårt eget sexliv på två, är bättre än någonsin.

De som är avundsjuka och missunnsamma och tror att de själva har det sämre för att vi är lyckliga, de får ha det. 

Men ingen har någonsin påstått att ert eller vårt sätt att leva våra liv skulle kunna reparera en redan dålig relation med svag kärlek.
    De som väljer att leva i sådana relationer och väljer att leva utan äkta och djup kärlek, det är deras val.
    De skulle ju knappast må bättre av att ni och vi skulle välja leva på så sätt att vi  var mindre lyckliga, alltså på deras sätt...
  • Anonym (M40)

Är 

Anonym (Äkta kärlek motstår allt) skrev 2025-11-26 12:39:04 följande:
    Tack för uppdateringen och tack för att du delar med dig på ett så positivt sätt hur ni valt leva ert liv och att ni är lyckliga med det.

Skit i alla avundsjuka och extremt trångsynta som tummar ned.
    Vissa verkar inbilla sig att de påverkas negativt av att ni är lyckliga och att ert sätt att leva ert liv skulle påverka dem negativt på något sätt.

Vi har sedan mer än tio år valt att leva på liknande sätt som ni, med underbara äventyr och upplevelser, vi har roligt och är lyckliga, vår kärlek och närhet till varandra, och vårt eget sexliv på två, är bättre än någonsin.

De som är avundsjuka och missunnsamma och tror att de själva har det sämre för att vi är lyckliga, de får ha det. 

Men ingen har någonsin påstått att ert eller vårt sätt att leva våra liv skulle kunna reparera en redan dålig relation med svag kärlek.
    De som väljer att leva i sådana relationer och väljer att leva utan äkta och djup kärlek, det är deras val.
    De skulle ju knappast må bättre av att ni och vi skulle välja leva på så sätt att vi  var mindre lyckliga, alltså på deras sätt...
    Min sambo har idag mer sexlust än mig och jag har också lite problem med erektionen. Skulle tycka det var skönt om hon kunde få utlopp för hennes sexlus någon annanstans men att vi fortsätter i vårt förhållande som tidigare. Vilken perfekt lösning, hon tillfredsställd och jag slipper oroa mig för att inte tillfredsställa henne sexuellt. Jag kan fortsätts tillfredsställa henne intellektuellt.. 
Svar på tråden Min fru ska träffa annan man för sex?