Din spontana känsla inför sex och åldersskillnader?
Vad är din spontana känsla och dina tankar när du hör talas om män som har (eller vil ha) sex med unga tjejer, jämfört med kvinnor som har (eller vill ha) sex med unga killar?
Vad är din spontana känsla och dina tankar när du hör talas om män som har (eller vil ha) sex med unga tjejer, jämfört med kvinnor som har (eller vill ha) sex med unga killar?
Minns i höstas när jag var på ett kalas.
Jag hörde några kvinnor i min ålder, och äldre, som pratade om män och åldersskillnader.
Två av kvinnorna är ihop med mycket yngre män.
Jag orkade inte höra på dom, så jag gick ut och sparkade boll med ungarna och två andra män istället.
Ja jag kom in på något annat, eftersom det är du som startat tråden, som rör samma samtalsämne som du resonerar kring i alla dina trådar.
Det är ok att vissa inte hittar partner, för det är så för endel. Alla är inte gjorda för att få ett förhållande.
Men de flesta kan öka sina chanser att hitta någon om de pratar med en psykolog, och försöker jobba med sina tankar och sitt sätt att bete sig, vilket jag antar du inte gjort?
Att du inte hittat en partner gör ingenting för mig. det är väl ok liksom. Det 'provocerar' inte mig, som du verkar tro. Det som däremot provocerar är mängden trådar startade av just denna 50-åring (DU ALLTSÅ), där du fått mängder med råd, tips, och 'förklaringar' på dina frågeställningar, men trots det har du inte skrivit något där du visar att du reflekterat över hur du är och gjort någon som helst förändring gällande tankesätt eller handling för att må bättre och ha chans till ett förhållande.
Så det är 'ok'. Bara lite frustrerande när vi är många på forumet som ger tips för döva öron.
Min spontana känsla är att det här egentligen är ett intressant ämne att diskutera, med olika synsätt och olika "läger" som krockar helt, men att TS har ältat ämnet såpass att det numera inte längre är intressant utan ointressant.
Men hur kan du tycka att alla hycklar?
Jag är kvinna, singel och 48. jag ligger inte med yngre män. Jag drömmer inte om att ligga med yngre män (och då jobbar jag ändå på en plats med många yngre snygga män). Snygg är inte lika med attraktion för mig.
Jag vet dessutom mitt värde och tycker inte ens det är lönt att fantisera om unga. Istället drömmer jag om en man i min egen ålder.
Hur kan detta vara hyckel OM jag skulle tycka att män som du är onödigt mycket fixerade på "lammkött" och utseende?
Det sorgliga är att ditt ältande gång på gång får mig och känna att det är inte värt att ens försöka hitta en kärlek i denna ålder då få män skulle se mig som attraktiv och risken är att alla är puckon som du eller Pelle. Men det är väl det du vill, skada andra pga DINA dåliga erfarenheter?
Men hur kan du tycka att alla hycklar?
Jag är kvinna, singel och 48. jag ligger inte med yngre män. Jag drömmer inte om att ligga med yngre män (och då jobbar jag ändå på en plats med många yngre snygga män). Snygg är inte lika med attraktion för mig.
Jag vet dessutom mitt värde och tycker inte ens det är lönt att fantisera om unga. Istället drömmer jag om en man i min egen ålder.
Hur kan detta vara hyckel OM jag skulle tycka att män som du är onödigt mycket fixerade på "lammkött" och utseende?
Det sorgliga är att ditt ältande gång på gång får mig och känna att det är inte värt att ens försöka hitta en kärlek i denna ålder då få män skulle se mig som attraktiv och risken är att alla är puckon som du eller Pelle. Men det är väl det du vill, skada andra pga DINA dåliga erfarenheter?
Omgivningen reagerar mer på om en kvinna är är den äldre, oavsett konstellation, generellt sett.
Kändisar som Nicolas Cage, Mick Jagger och Niclas Wahlgren hänger med unga kvinnor så det är bara att köra på.
Man ska inte vara rädd för att ta kontakt med 30 år yngre kvinna.