• Drömmenomstort

    Så jävla trött på dessa negativa test!!!!

    Jag är så obeskrivligt jävla astrött på alla dessa negativa graviditetstest!!!!!

    Efter två års försökande och två missfall är jag redo att ge upp livet fullständigt. Men att inte försöka är helt omöjligt och ett otänkbart alternativt. Jag hatar detta limbo jag aldrig kommer ifrån. Jag tror jag blir helt galen snart. 

  • Svar på tråden Så jävla trött på dessa negativa test!!!!
  • Trollet345

    Hej. Hur är det idag? Förstår känslan  då det tog  nästan 7 år innan mitt första barn kom. Den ena månaden efter den andre med besvikelse..Barnlängtan var mycket stark men ibland tar det riktigt lång tid innan det "tar sig" som i mitt fall. Hoppas det ger lite hopp om att även om det tar tid  behöver det inte betyda  att det är kört. Men självklart är det många faktorer som spelar in. Beror ju bland annat på ålder men finns ganska många som föder sitt första barn efter 40, inga problem tycker jag. Bra att också tänka igenom och diskutera med varandra utifall om det inte blir några barn om man kan tänka sig adoption vara fosterhem eller liknande.. Och även Är vår kärlek så stark att den klarar av sorgen/smärtan att inte bli föräldrar. Önskar dig/er Lycka Till. Stor Kram 

Svar på tråden Så jävla trött på dessa negativa test!!!!