• borisund

Tre spökstreck på samma gång?

Hej allesammans! 

Jag är på BIM-1 idag och tog dessa tre tester nu på morgonen, alla tre i samma uppsamlade morgonurin. 

Hur skulle ni tolka dem? Svagt, svagt, svagt positiva? Eller oturen att få tre spökstreck på samma gång? Har ett CB Digital som jag tänkte ta om mensen inte dyker upp, så tills dess är det stickorna som gäller. 

• Svar på tråden Tre spökstreck på samma gång?
  • borisund

Det här är en jämförelse mellan testen igår och testen idag. Är det tillräckligt mycket starkare för att kunna kalla det för vad det förhoppningsvis är, eller är det spökena som blir starkare? Haha

BIM idag, ingen mens i sikte - ej heller den mensvärk som brukar komma lite i förväg för att välkomna mensen. 

• HejsanJenny

Min mens är också en dag sedan och jag har fått noll utslag. Det är inte ens indikation på ett streck. Nu testade jag med CB digitalt och fick Gravid 1-2 veckor. Gör det digitala!

• borisund
    HejsanJenny skrev 2022-04-06 07:25:47 följande:

Min mens är också en dag sedan och jag har fått noll utslag. Det är inte ens indikation på ett streck. Nu testade jag med CB digitalt och fick Gravid 1-2 veckor. Gör det digitala!

Åh, hade tänk spara det i några dagar, ifall att det vore så att mensen dyker upp ändå. Men jag tror jag lyssna på dig och gör det redan idag, håll gärna en tumme åt mig!
  • Anonym (Kb)

Jag tycker det ser positivt ut :)
    Jag fick supersvaft på rsfu, men tog sedan clear blue (den som ger +) samma dag, och det blev ett tydligt plus! Lycka till :) 

• Kanelkringla

Det ser ut som plus! Jag fick också så Svagt på bim-3 som blev starkare sen:) vågar mig på ett grattis <3

Svar på tråden Tre spökstreck på samma gång?