Är han otrogen!? Eller va händer?
Är med barnen hos min mamma en vecka. min Sambo jobbar natt denna vecka. han har varit så off. Inte skrivit eller ringt. I tisdags skrev vi bara hej på hela dagen sen inget mer. Skickade iväg ett sms på onsdagen, fick inte nåt svar på hela dagen. Ringde då vid 22:00 på kvällen och han svarade inte. Ringde typ 5 gånger sen svara han att han va på jobbet och inte kunde prata mera. Dagen efter är det samma visa, i torsdags, igår alltså. Jag skriver Hej och frågar hur han mår. Kommer inget svar , inte heller nåt sms på hela dagen. Jag ringer då vid 21:00, han svarar inte. Ringer 15 gånger o blir orolig. Sen svarar han o säger att han är på jobbet och haft så mycket under dagen med möte osv, att de är därför han inte svarat. Jag hör på nåt sätt att han inte är på jobbet då de brukar låta mycket från verkstaden bakgrunden. Och han brukar alltid kunna svara fast han jobbar... jag ljuger o säger att jag ska komma med lite mat o dryck till sitt nattpass. Han säger att han inte vill och blir irriterad. sen säger jag att jag vet att han inte är på sitt jobb. Då erkänner han, och sen kommer det fram att han tog ledigt I onsdags med. Trots att han sa Att han var på jobbet. Så han ljög två gånger. Han berätta att han ljög för att han va rädd att jag skulle bli sur när han inte svarat när jag ringt, och ville då hellre säga att han va på jobbet, för Då fanns de ju en anledning till att han inte svarat. Men tydligen satt han o spela dataspel O hörde inte att de ringt. Sen på dagen sov han o hade inte tid att skriva... jag börjar undra om han kanske varit otrogen att de är därför han är så off? Svårt att tro att de handlar om sömn o spel!? Vad tror ni andra? Hade ni accepterat detta??