• annie556ho

    Jobbiga frågor?

    Hej! Jag och en kompis sitter och planerar hennes födelsedagsfest! Vi ska skriva ihop egna jobbiga frågor som innefattar ?Jag har aldrig & Pekleken?. Vi letar såklart på Google men hittar inte något bra. Vi vill ha frågor som man helst inte vill svara på! 


    (Vi är en liten grupp)
    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Jobbiga frågor?
  • Anonym (Fundersam)

    Varför vill man förstöra en trevlig fest med jobbiga frågor...?

    Om du verkligen vill skämma ut dina kompisar och förstöra för allihop är sex ett "bra" ämne, t ex om nån har legat med någons partner (av de kompisar som är närvarande då), när man sög/slickade senast osv. Andra saker kan vara om man någonsin stulit/snattat eller begått andra brott. Om man någonsin slagit en partner eller misskött sina djur.

    Vad fan är det för fel på folk....

  • Anonym (Fundersam)

    Ah! Glömde så klart att ni måste fråga om aborter också! Och med tanke på det, vilken inställning man har i vissa frågor, t ex vem som är vaccinerad eller inte, om man skulle tänka sig att hångla med en färgad person, en icke-straight icke-cis-person, muslim/Jehovas eller liknande, det finns massor med skit att gräva i.

    Det blir nog en effektiv fest det där, ingen av er kommer någonsin vilja träffa nån annan i gruppen igen.

  • EnAnonumius
    annie556ho skrev 2022-04-09 21:38:14 följande:
    Jobbiga frågor?

    Hej! Jag och en kompis sitter och planerar hennes födelsedagsfest! Vi ska skriva ihop egna jobbiga frågor som innefattar ?Jag har aldrig & Pekleken?. Vi letar såklart på Google men hittar inte något bra. Vi vill ha frågor som man helst inte vill svara på! 


    (Vi är en liten grupp)
    Tack på förhand!


    Om man skall förstöra stämningen på en fest med den typen av frågor så okey det är ju upp till er.

    Det jag undrar över om man nu måste konsultera folk på ett forum för att få upplägg på "Jag skulle aldrig..." och "Pekleken" så undra ju jag hur bra man känner sina egna vänner egentligen..


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Jobbiga frågor?